Jeg er 5+0 henne, og den sidste uge, har jeg haft nogle sindsyge smerter. Detter er min første gravidtet.
Jeg har tidspunkter hvor jeg får voldsomme smerter (menstruations lignende smerter), de startede med at komme om aften / natten.. men nu er de også begyndt at komme lidt om dagen.
Smerterne er så voldkomme, at når de kommer om natten, vågner jeg, og vrider mig af smerter, og jeg ønsker bogstavelig talt at jeg var død.
De kommer helt uventet, og varer ca. en halv - hel time af gangen.
Det eneste der indtil videre har hjulpet er når min kæreste holder om mig, eller holder hånden på maven, så forsvinder smerterne forholdsvis hurtig, men jeg kan jo ikke have ham med i baglommen hele tiden..
Jeg har læst det skulle være meget normalt for nogen graviditeter, at man har sådan nogle smerter, men efter som mine er så voldsomme, er jeg begyndt at tvivle på om der er noget i vejen .. 
Men ellers går graviditet rigtig godt, har allerede taget 2 kg. på, og maven har allerede taget lidt form. Har heller ikke haft nogle blødninger, eller noget .. Men de smerter er sindsyge ..
Nogen der har prøvet noget lignende? Skal jeg gå til lægen, eller er det bare en del af det?
Anmeld