Elsker ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Troldemommi

Jeg syntes baby.dk mangler en syntes godt om knap ligesom der er på facebook, så ville jeg trykke på den for det er da et dejligt indlæg du har lagt ind :-)

Han er skøn

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

camillakrath

Nessie skriver:

Hvor er han da også skøn, og så lille og fin

Mange tak  Men selvom han ikke er oppe på gennemsnittet vægtmæssigt endnu, så er han ved at få små elastikker på hans lår

Anmeld

9. september 2011

camillakrath

Monica P skriver:

Jeg syntes baby.dk mangler en syntes godt om knap ligesom der er på facebook, så ville jeg trykke på den for det er da et dejligt indlæg du har lagt ind :-)

Han er skøn

Monica

Du har faktisk helt ret! EJ hvor smart egentlig. Det ville jeg godt nok bruge ofte hvis det var

Og tusind tak fordi du lige kommenterede. Det varmer

Anmeld

9. september 2011

camillakrath

Dinna88 skriver:

Sådan en lille fighter!

Ja. Han var en af dem, som stort set ikke tabte sig derinde. Han kørte bare på. Og var lynhurtigt ude af både kuvøse, cpap osv.

Han er stadigvæk lidt bagud motorisk og sådan. Men det gør slet ingenting. Det hele skal nok komme

Anmeld

9. september 2011

Nessie

camillakrath skriver:

Mange tak  Men selvom han ikke er oppe på gennemsnittet vægtmæssigt endnu, så er han ved at få små elastikker på hans lår

Nååårrh hvor sødt

Daniel fik aldrig rigtig elastikker, han var en lang tynd baby

Anmeld

9. september 2011

Dinna88

camillakrath skriver:

Ja. Han var en af dem, som stort set ikke tabte sig derinde. Han kørte bare på. Og var lynhurtigt ude af både kuvøse, cpap osv.

Han er stadigvæk lidt bagud motorisk og sådan. Men det gør slet ingenting. Det hele skal nok komme

Så dygtig han er!
ja, min niece har også været lidt bagud motorisk, men de kommer jo altid efter det!  

Anmeld

9. september 2011

camillakrath

Dinna88 skriver:

Så dygtig han er!
ja, min niece har også været lidt bagud motorisk, men de kommer jo altid efter det!  

Ved du hvornår hun nåede op på "gennemsnittet" sådan motorisk?

Benjamin er jo stadig så lille at det er lidt svært at vide om han kommer meget bagud.

Anmeld

9. september 2011

camillakrath

Nessie skriver:

Nååårrh hvor sødt

Daniel fik aldrig rigtig elastikker, han var en lang tynd baby

Det er Benjamin godt nok også - SSP siger at han aldrig kommer til at blive babytyk, for han er slet ikke bygget sådan.

Så nu bruger han 62 - 68 i bukser i længden. Men han kan kun passe dem hvor der er elastik i livet. Ellers er de alt alt for store !

Anmeld

10. september 2011

Nessie

camillakrath skriver:

Det er Benjamin godt nok også - SSP siger at han aldrig kommer til at blive babytyk, for han er slet ikke bygget sådan.

Så nu bruger han 62 - 68 i bukser i længden. Men han kan kun passe dem hvor der er elastik i livet. Ellers er de alt alt for store !

Ha ha, det er ligesom Daniel

Han har fået et par bukser af bedstefar og bedstemor, men uden elastik, så de glider ned. De er jo så desværre lagt væk, for han for ikke så rund en mave at han kan holde dem oppe

Nu er han snart 2 år, og stadig tynd, men vist meget normal i længden

Anmeld

10. september 2011

Dinna88

camillakrath skriver:

Ved du hvornår hun nåede op på "gennemsnittet" sådan motorisk?

Benjamin er jo stadig så lille at det er lidt svært at vide om han kommer meget bagud.

Øhhhhm... Jeg er faktisk ikke helt sikker på at hun er kommet derop endnu! Hun begyndte at kravle for noget tid siden, men har ikke behersket det super godt, men hun kravler mere og mere nu Hun er vist liiige omkring de 19 måneder. Men altså, til gengæld går hun rigtig godt

Hvis han gør det, så er det jo bare en af de ting, der gør ham speciel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.