da jeg lige er blevet selv med to børn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

millesofie

Anonym skriver:

det må du meget gerne min pige er meget lille af sin alder hun bruger 86 i nu er lidt over 2 år

nå men så tror jeg at jeg har en del, hvis du er ligeglad med den skrevet str altså? for har en del som tinke stadig kan passe og en del som er for stort og hun er en stor 92-98  men noget af tøjet "var" kjoler som vi nu bruger som bluser, men du kan lige se det  

jeg finder kun det frem som ser pænt ud ikk? eller skal du også bruge nattøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

nå men så tror jeg at jeg har en del, hvis du er ligeglad med den skrevet str altså? for har en del som tinke stadig kan passe og en del som er for stort og hun er en stor 92-98  men noget af tøjet "var" kjoler som vi nu bruger som bluser, men du kan lige se det  

jeg finder kun det frem som ser pænt ud ikk? eller skal du også bruge nattøj?

det der er pænt de sover begge kun i undertøj da de sveder meget og skriv lige pris også

Anmeld

8. september 2011

millesofie

Anonym skriver:

det der er pænt de sover begge kun i undertøj da de sveder meget og skriv lige pris også

jeps skal jeg nok

skal bare lige finde det frem og alting (vi har lige gæster pt ) så det bliver efter weekenden.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

jeps skal jeg nok

skal bare lige finde det frem og alting (vi har lige gæster pt ) så det bliver efter weekenden.

det er bare oki mange tak

Anmeld

8. september 2011

saxa

Jeg har noget i disse størrelser til pige og lidt til dreng tror jeg.. Send evt. en pb så finder vi ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.