Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi til ægudtagning, og vi fik taget 8 æg ud. Det gjorde heller ikke ondt denne gang, men tilgengæld er jeg meget øm her i eftermiddag.
Nu sender jeg bare alt min kærlighed til de fine æg, og håber på at de opfører sig, som de skal.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så nåede vi til ægudtagning, og vi fik taget 8 æg ud. Det gjorde heller ikke ondt denne gang, men tilgengæld er jeg meget øm her i eftermiddag. Nu sender jeg bare alt min kærlighed til de fine æg, og håber på at de opfører sig, som de skal.
Tillykke søde!!!! HEPPER BARE SÅ MEGET PÅ BASSERNE!!!!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
ønskebarn74 skriver: Tillykke søde!!!! HEPPER BARE SÅ MEGET PÅ BASSERNE!!!!!!
Tak!!! Og du ved jo, jeg hepper igen på dine
nej hvor spændende... for at det hele går som det skal
Kay skriver: nej hvor spændende... for at det hele går som det skal
Tusind tak ! Vi håber meget det er vores tur nu.
Lisbeth1985 skriver: Jubi søde! Det er da s**** godt:-) Jeg hepper på en meget positiv blodprøve om 16 dage!! Krammer
Jubi søde! Det er da s**** godt:-) Jeg hepper på en meget positiv blodprøve om 16 dage!! Krammer
Hej Søde, ja det er fantastisk. Vi håber det lavere antal betyder bedre kvalitet denne gang. Håber sådan at det er lykkens gang - og at du følger lige i bagefter!!!!
nielsen80 skriver: Hej Søde, ja det er fantastisk. Vi håber det lavere antal betyder bedre kvalitet denne gang. Håber sådan at det er lykkens gang - og at du følger lige i bagefter!!!!
Jeg er helt sikker på, at det er jeres tur nu søde!! Det er så fortjent
Skønt at det gik så godt! 8 fine ægbasser, det er jo 7 flere end nødvendigt
Jeg hepper på dig og så meget som muligt.
Putomanen skriver: Skønt at det gik så godt! 8 fine ægbasser, det er jo 7 flere end nødvendigt Jeg hepper på dig og så meget som muligt.
Tusind tak - vi håber 8 er et lykketal for os. Vi er stadig nervøse da æggene sidste gang ikke udviklet sig så godt. Vi håber i og med der er færre denne gang, så kan det være, at det er bedre kvalitet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128