influenza og 40 feber.. andre med syge børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Mor1012

Emilie havde 40 i feber i nat. det svinger lidt mellem 37 og 40 ..

ikke megen søvn vi fik i nat, hun vil Ikke sove i egen seng. ( måske fordi hun er så forkølet at det er svært at få luft, + tryghed )

talte med lægen imorges og da emilie kun er 10 mdr må vi helst kun give panodil når hun skal sove aften/nat

spiser sparsomt men drikker rigeligt

andre med syge børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

ano14316

Jeg har ikke børn syde.. men jeg er syg.. 
og har mega meget ondt af mig selv

Jeg forstår så godt din datter hvis hun ikke kan sove!!! jeg har det værst når jeg ligger ned..  

Anmeld

8. september 2011

Mor1012

ano14316 skriver:

Jeg har ikke børn syde.. men jeg er syg.. 
og har mega meget ondt af mig selv

Jeg forstår så godt din datter hvis hun ikke kan sove!!! jeg har det værst når jeg ligger ned..  

åh din stakkel   hva fejler du

Anmeld

8. september 2011

ano14316

Emilie2010 skriver:

åh din stakkel   hva fejler du

vil tro det samme som din smukke datter.. 

snot, hoste og ondt i halsen, og er bare skvattet.. 

Men alle heromkring er syge.. 

Anmeld

8. september 2011

MetteMTH

Emilie2010 skriver:

ikke megen søvn vi fik i nat, hun vil Ikke sove i egen seng. ( måske fordi hun er så forkølet at det er svært at få luft, + tryghed )

talte med lægen imorges og da emilie kun er 10 mdr må vi helst kun give panodil når hun skal sove aften/nat

andre med syge børn ?

hvor længe har hun været syg.. min datter har det samme, har været syg siden mandag.. hendes feber er så høj hele tiden syntes jeg.. hvis jeg var dig ville jeg ikke lade dit barn sove alene, når det er syg..

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

andre med syge børn ?

Yes, vi var turen igennem fra søndag aften til i går Feberen steg dog "kun" til 38,5. Natten til i går måtte vi have hende liggende hos os

Hun spiste ikke det vilde, men vand ville hun med glæde tage

I dag er hun frisk og tilbage i vuggestuen, men der florerer meget rundt omkring nu  Nu er det kun faderen som ligger - jeg er heldigvis ved at være ovenpå igen 

Anmeld

8. september 2011

th

vi ligge alle sammen og oscar har 38 i feber, vagtlægen siger den ikke må komme over 38, så skal vi kontakte dem med det samme fordi han kun er 10 uger. så vi tjekker hver timer, minus om natten. har stået på siden tirsdag aften-

Anmeld

8. september 2011

Mor1012

mette_tinglef@hotmail.com skriver:

hvor længe har hun været syg.. min datter har det samme, har været syg siden mandag.. hendes feber er så høj hele tiden syntes jeg.. hvis jeg var dig ville jeg ikke lade dit barn sove alene, når det er syg..

åhh stakkels jer så er i igennem det samme som her..

hun begyndte at blive syg igår formiddag. vi slår feberen ned med panodil, op bag i rumpen. gør i ikk det ?

nej hun er også under opsyn, men hun sover kun 15 min i egen seng, hun VIL sove i vores arme.. det bare hårdt når vi i nat ingen søvn fik..

men de kære små kan jo ikk gøre for det

Anmeld

8. september 2011

Mor1012

th skriver:

vi ligge alle sammen og oscar har 38 i feber, vagtlægen siger den ikke må komme over 38, så skal vi kontakte dem med det samme fordi han kun er 10 uger. så vi tjekker hver timer, minus om natten. har stået på siden tirsdag aften-

nååH bette pus ja det forstår jeg godt, at i skal kontakte vagtlægen hvis feberen stiger, når han er så bette ...

Anmeld

8. september 2011

MetteMTH

Emilie2010 skriver:

åhh stakkels jer så er i igennem det samme som her..

hun begyndte at blive syg igår formiddag. vi slår feberen ned med panodil, op bag i rumpen. gør i ikk det ?

nej hun er også under opsyn, men hun sover kun 15 min i egen seng, hun VIL sove i vores arme.. det bare hårdt når vi i nat ingen søvn fik..

men de kære små kan jo ikk gøre for det

Jo hun får både flyende og stik piller.. Hun spiser bareingenting.. det er bare hårdt, men hun får masser at drikke, hun får så stadig bryst, så det må da også hjælpe lidt. Plus saltstænger, cola og æble juice blandet op med vand.. Hun får også kamille te med sukker.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.