hjælp til vintertøjet 11 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. september 2011

henh01

Hejsa. min søn er 10 mdr og jeg er derfor i tvivl om hvad jeg skal købe til ham her til vinter. Jeg har netop købt en vinterjakke og en flyverdragt. Hvad med en fleecedragt til når vi skal ud til bilen eller gå med klapvognen med et tæppe over? -Er det nødvendigt eller er det frås??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

MetteS81

henh01 skriver:

Hejsa. min søn er 10 mdr og jeg er derfor i tvivl om hvad jeg skal købe til ham her til vinter. Jeg har netop købt en vinterjakke og en flyverdragt. Hvad med en fleecedragt til når vi skal ud til bilen eller gå med klapvognen med et tæppe over? -Er det nødvendigt eller er det frås??

Jeg har indtil videre købt flyverdragt, men tænker at det også er en god ide med en fleecedragt! ...jeg vil bruge den når den lille skal sove udenfor og så med uldbody osv indenunder. Ved godt hun ikke skal ligge derude i minusgrader, men til perioden der kommer nu hvor det er for koldt uden overtøj. Tænker nemlig at det måske blir lidt voldsomt at ligge der med en flyverdragt hvis det ik er rigtig koldt, men det er måske bare mig...? Det er mit første barn så jeg har bare prøvet at tænke mig lidt frem til det jeg nu synes virker fornuftigt....men måske der er andre herinde der ved mere?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.