min datter på 1 år, feber siden mandag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2011

MetteMTH

Hej.

Min datter har været syg siden mandag.. hun har feber og er nu begyndt at hoste og hendes næse render.. (gulligt snot) 

Hendes feber har været meget svingende, den ligger på omkring 38,7-39,0 og on natten er den 40,3.. Vi har været hos vagtlægen, men han siger bare hun er i en almen tilstand.. 

Er bare ved at blive bekymret nu, da hun har haft feber så længe, hun spiser virkelig INTET.. Hun får selvfølgelig masser at drikke og ammer hende stadig, så der får hun også.. Men hun er bare så afkræftet og sover hele tiden.. Hvad syntes i jeg skal gøre, det er så synd for hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Koen.

Mette88 skriver:

Hej.

Min datter har været syg siden mandag.. hun har feber og er nu begyndt at hoste og hendes næse render.. (gulligt snot) 

Hendes feber har været meget svingende, den ligger på omkring 38,7-39,0 og on natten er den 40,3.. Vi har været hos vagtlægen, men han siger bare hun er i en almen tilstand.. 

Er bare ved at blive bekymret nu, da hun har haft feber så længe, hun spiser virkelig INTET.. Hun får selvfølgelig masser at drikke og ammer hende stadig, så der får hun også.. Men hun er bare så afkræftet og sover hele tiden.. Hvad syntes i jeg skal gøre, det er så synd for hende..

stakkels mus da

Vores læge plejer at bede om en urin prøve hvis de små har feber i 4 eller flere dagen uden "grund".. Måske jeres os ville det, så kan i udelukke evt urinvejs infektion

god bedring med hende

Anmeld

8. september 2011

Koen.

tanja. skriver:

stakkels mus da

Vores læge plejer at bede om en urin prøve hvis de små har feber i 4 eller flere dagen uden "grund".. Måske jeres os ville det, så kan i udelukke evt urinvejs infektion

god bedring med hende

hmm.. tænker lidt at når hun hoster, om der kan sidde noget på lungerne

Anmeld

8. september 2011

MetteMTH

tanja. skriver:

stakkels mus da

god bedring med hende

mærkeligt at de ikke ville have det.. tager op til lægen i morgen.. Skal hun tisse i en lille koppe, det bliver da umuligt..

Anmeld

8. september 2011

NinaNymannMadsen

gå til egen læge med hende. det ikk altid vagtlæger kommer med den rigtige diagnose.

og ellers tilbyd hende mad du ved hun kan li så kan det være hun vil spise lidt. eller bare noget let som yougurt og grød.

det er aldrig rart når de har feber

god bedring med hende

Anmeld

8. september 2011

Koen.

Mette88 skriver:

mærkeligt at de ikke ville have det.. tager op til lægen i morgen.. Skal hun tisse i en lille koppe, det bliver da umuligt..

på nogen apoteker kan du købe en lille steril pose til 10-15 kr, hvor der er noget tape lignende som sættes på den lilles kønsdele og så efter en time så tjekker du om der er noget i den og så kan du hælde det i et lille bæger og tage med til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.