Diana... skriver:
Min lille pige er 8 måneder og jeg er ved at blive SKØR af det mad
hun har alle dage været super dårlig til at spise grød og mos lige så snart hun så skeen lukket hun munden vende hoved og skreg.
Så blev jeg enig med min SP om da hun var næsten 7 måneder at jeg bare skulle glemme ske mad og gå til hapser og det gik bare super i meget kort tid IHHH. nu når hun får mad på tungen uanset hvad det er og jeg tror virkelig jeg har være hele vejen rund i mad efter hånden rækker hun tungen ud og fjerner maden med fingerne.
HVAD POKKER SKAL JEG GØRE når jeg så har prøvet ved samtlige måltider overgiver jeg mig og går hen og laver en flaske også hopper hun af glæde
Hun tager simpelthen ikke nok på jeg har den mest aktive pige der ikke sider/ligger stille hun er OVER ALT og har bare mega krudt i røven alene af den grund er det jo vigtig hun får noget i maven. Vi SKAL skære ned på den flaske men hvordan pokker gør man det når hun ikke vil spise mad. Flaske mætter hende bare ikke nok mere.
HJÆLP gode råd modtages med kyshånd.
Knus Diana
Åhhh, det er bar SÅ hårdt !!!!
Madeleine bliver 11 mdr om to dage og hun spytter stort set også alt ud, hvis jeg da får lokket noget i hende.
Så her elsker hun ærter, majs, rosiner, riskiks, yoghurt, havregrød, figenpålæg... Hun vil GERNE lege med maden (vores SP siger at så længe hun vil det er det gode tegn) men spise det, hmm ja... lidt kommer derind, men ikke meget.
Har ikke så mange kloge ord, men bare en stor
Anmeld