Mad hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Diana...

Min lille pige er 8 måneder og jeg er ved at blive SKØR af det mad  hun har alle dage været super dårlig til at spise grød og mos lige så snart hun så skeen lukket hun munden vende hoved og skreg. 

Så blev jeg enig med min SP om da hun var næsten 7 måneder at jeg bare skulle glemme ske mad og gå til hapser og det gik bare super i meget kort tid IHHH. nu når hun får mad på tungen uanset hvad det er og jeg tror virkelig jeg har være hele vejen rund i mad efter hånden rækker hun tungen ud og fjerner maden med fingerne. 

HVAD POKKER SKAL JEG GØRE når jeg så har prøvet ved samtlige måltider overgiver jeg mig og går hen og laver en flaske også hopper hun af glæde  

Hun tager simpelthen ikke nok på jeg har den mest aktive pige der ikke sider/ligger stille hun er OVER ALT og har bare mega krudt i røven alene af den grund er det jo vigtig hun får noget i maven. Vi SKAL skære ned på den flaske men hvordan pokker gør man det når hun ikke vil spise mad. Flaske mætter hende bare ikke nok mere. 

HJÆLP gode råd modtages med kyshånd. 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Clisolka

Min lille pige er 8 måneder og jeg er ved at blive SKØR af det mad  hun har alle dage været super dårlig til at spise grød og mos lige så snart hun så skeen lukket hun munden vende hoved og skreg. 

Så blev jeg enig med min SP om da hun var næsten 7 måneder at jeg bare skulle glemme ske mad og gå til hapser og det gik bare super i meget kort tid IHHH. nu når hun får mad på tungen uanset hvad det er og jeg tror virkelig jeg har være hele vejen rund i mad efter hånden rækker hun tungen ud og fjerner maden med fingerne. 

HVAD POKKER SKAL JEG GØRE når jeg så har prøvet ved samtlige måltider overgiver jeg mig og går hen og laver en flaske også hopper hun af glæde  

Hun tager simpelthen ikke nok på jeg har den mest aktive pige der ikke sider/ligger stille hun er OVER ALT og har bare mega krudt i røven alene af den grund er det jo vigtig hun får noget i maven. Vi SKAL skære ned på den flaske men hvordan pokker gør man det når hun ikke vil spise mad. Flaske mætter hende bare ikke nok mere. 

Knus Diana 

Åhhhh jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kender problemet. Herhjemme har vi Isabella på 10 mrd., der ikke får flasker mere - så vi har et problem de dage, hvor hun ikke vil spise noget  Hun er også en af dem der bare ikke vil spise ret meget. 

Lige for tiden ryger alt ud igen Vi kan få en skål grød i hende om morgenen, så får hun formiddagsmad i vuggestuen - lige så snart hun kommer hjem vender hun sig 180 grader

Men jeg er lidt snedig, for jeg ved at jeg altid kan få banan i hende - vi har sågar prøvet med youghurt, og det er hun også vild med, men det kan hun jo ikke leve af. I aften står det på pasta og kødsovs, så ved jeg hun vil spise noget (damen elsker pasta)

Men nu fik jeg lige oppet tråden for dig

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

Diana... skriver:

Knus Diana 

Åhhh, det er bar SÅ hårdt !!!!

Madeleine bliver 11 mdr om to dage og hun spytter stort set også alt ud, hvis jeg da får lokket noget i hende.

Så her elsker hun ærter, majs, rosiner, riskiks, yoghurt, havregrød, figenpålæg... Hun vil GERNE lege med maden (vores SP siger at så længe hun vil det er det gode tegn) men spise det, hmm ja... lidt kommer derind, men ikke meget.

Har ikke så mange kloge ord, men bare en stor

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Åhhh, det er bar SÅ hårdt !!!!

Madeleine bliver 11 mdr om to dage og hun spytter stort set også alt ud, hvis jeg da får lokket noget i hende.

Så her elsker hun ærter, majs, rosiner, riskiks, yoghurt, havregrød, figenpålæg... Hun vil GERNE lege med maden (vores SP siger at så længe hun vil det er det gode tegn) men spise det, hmm ja... lidt kommer derind, men ikke meget.

Har ikke så mange kloge ord, men bare en stor

Figenpålæg, det er dét det hedder - det må jeg have afprøvet herhjemme Jeg tror også snart det er det eneste vi ikke har prøvet

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Figenpålæg, det er dét det hedder - det må jeg have afprøvet herhjemme Jeg tror også snart det er det eneste vi ikke har prøvet

Ja, Det der smager sødt er meget kært her, så man må være lidt kreativ.

Og ellers kan hun også lide vindruer og melon. Banan er lidt yt, men ting hun selv kan stå og spise er et hit

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Ja, Det der smager sødt er meget kært her, så man må være lidt kreativ.

Og ellers kan hun også lide vindruer og melon. Banan er lidt yt, men ting hun selv kan stå og spise er et hit

Haha ja, det gælder om at være kreativ Vindruer tror jeg faktisk heller ikke hun har prøvet - det er nok fordi moderen ikke er så glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.