Flere spg ang. institutioner! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Anonym trådstarter

Det er mig, der har spurgt til vuggestuer/dagplejere i Århus N (nærmere Skejby)

Nye spørgsmål:

Integreret vuggestue/børnehave KONTRA alm. vuggestue; fordele, ulemper??

Vuggestue (integreret eller alm) KONTRA dagplejer; fordele, ulemper??

Vil viiiiildt gerne høre din personlige mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det er mig, der har spurgt til vuggestuer/dagplejere i Århus N (nærmere Skejby)

Nye spørgsmål:

Integreret vuggestue/børnehave KONTRA alm. vuggestue; fordele, ulemper??

Vuggestue (integreret eller alm) KONTRA dagplejer; fordele, ulemper??

Vil viiiiildt gerne høre din personlige mening

Fordelen ved at have barnet i en vuggestue, hvor der også er børnehave, det er, at når de så skal rykkes videre i børnehave, så kender de det hele Ulempen er at institutionen er større og der er mange børn. I en vuggestue er der mere end en til at passe børnene, og børnene bliver altid afleveret i samme hus, selvom der er sygdom. Ved dagplejen er der ikke så mange børn, hvilket kan være godt til et meget roligt barn. Ulempen ved dagpleje er, at hvis der er sygdom, så skal barnet i gæstedagpleje, som jo så er i et andet hus, end hvor barnet normalt er.

Anmeld

8. september 2011

Gaia

Fordel ved integreret vs/bh er at 1) barnet kender de voksne i bh og stedet.2) barnet får om eftermiddagen lov til at være sammen med de større bh børn, hvilket alt andet lige må ses som en fordel. Min pige for utroligt meget ud af at være sammen med de større børn og elsker at gå hånd i hånd med f.eks et børnehave barn. Tror hun lære endnu mere af børnene end nogle voksne. tror børn har brug for at lege med såvel yngre som ældre børn, så de både oplever at være den store f.eks inde i vs, men også prøver at være den lille som de andre børn beskytter og pusler om.3) du har vuggestuens trygge rammer og børnehavens lidt friere rammerSynes egentlig ikke der er noget negativt at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.