Anonym skriver:
Jeg er blevet kæreste med en rigtig sød mand og er ikke i tvivl om, at jeg vil ham og han vil mig. Men.... manden har aldrig været i forhold trods hans 32 år på bagen. Han er en mand der altid har haft meget om ørene, han var lidt en bekendt før vi blev kæreste og har altid hørt, at han er typen der altid står klar og hjælper andre. Det kan jeg jo også rigtig godt lide hos ham. Men han er jo aldrig hjemme og derfor svært at få lavet en aftale med. Han er sød til at komme op til mig om aftenen når han er færdig med hans gøremål og vi putter og hygger så sammen - min søn kender ham som min kammerat og han er altid tage hjem inden min søn vågner. Vi har været i sammen i to måneder - så ikke specielt længe. Jeg synes jeg mangler lidt interesse fra hans side - vil lige understrege at jeg slet ikke er i tvivl om at han vil mig og at han er glad for mig. Jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg kan acceptere, at han har så travlt og at jeg ikke føler mig prioriteret. Tænker lidt om manden lige skal lære, hvordan det er at være i forhold. Da vi havde været sammen i 1 måned havde jeg fødselsdag og han havde så ikke lige nået at købe en gave til mig. Indrømmet, jeg blev møg skuffet og har endnu ikke fået noget af ham.
Skal jeg give ham lidt tid til at finde ud af, hvordan man egentlig er i et forhold? Skal jeg prøve at forklare ham, hvordan jeg ønsker det skal være, eller vil det blive for kunstigt at nærmest instruere ham i, hvordan han skal være? Eller skal jeg tage det som signaler til, at manden ikke er klar til et forhold?? Åhh alle de tanker..... igen vil jeg lige nævne, at når vi er sammen, så er jeg slet ikke i tvivl om, at han vil mig. Hvad synes I??

Hey...
Da jeg mødte min kæreste, vidste jeg bare han var manden i mit liv.... Han havde ikke rigtig haft noget rigtigt forhold indtil da (han var 30) Og han skulle (skal stadig) bruge rigtig meget tid på at vænne sig til at det ikke længere kun er ham selv og hans egne behov han skal tænke på...
Det går meget bedre, men svipser stadig en gang i mellem... Det er åbenbart så indgroet at han altid bare har været sig selv, at han stadig kan glemme at vi altså også er her..
F.eks da jeg var højgravid (tre dage før jeg fødte), var vi i Tyskland og handle og skulle have lidt at spise. Så bestiller manden bare mad til sig selv, uden at spørge hvad jeg skal have, så han også lige kan bestille mit samtidig! Og jeg kan ikke tysk! Flot... Der begyndte jeg at tude, men havde jo også hormoner til at drøne rundt i hele kroppen!!
Men sådan nogle små svipsere sker stadig indimellem.
Men på andre tidspunkter, gør og siger han til gengæld ting, jeg slet ikke havde regnet med... F.eks til vores to års dag, fik jeg en ring, jeg havde ønsket mig... Samtidig, uden jeg vidste det, havde han reserveret øreringe og halskæde i samme serie! Det syner jeg jo er stort... Øreringene fik jeg efter barnedåben, bare fordi jeg fortjente dem...
Og halskæden til min fødselsdag...
Altså min pointe er nok at du skal fortælle ham hvad du gerne vil. Mænd er bare slet ikke tankelæsere, men det er vi nu heller ikke. Og lade ham være den han er, på sin egen måde.. Og have masser af tålmodighed... Så tror jeg, det hele bliver skønt, hvis I altså vil hinanden...
Held og lykke med det hele...