vi fik afslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2011

Kay

Jeps har lige fået en mail... vi skal ikke være "baby.dk's nye tv stjerner" hihi...

vi havde jo meldt os til programmet om barnløse i behandling... men vores situation lignede for meget et andet par, de allerede var igang med at filme... og de ønskede så mange "forskellige" situationer som muligt... hvilket jo er fuldt ud forståeligt

vi er egentlig hverken lettede eller sure, heller ej ligeglade... det ville havde været spændende at være med... men det vigtigeste for os er at der bliver skabt mere åbenhed om emnet

vi glæder os helt vildt til at se det på tv... også selvom vi ikke er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

Jeps har lige fået en mail... vi skal ikke være "baby.dk's nye tv stjerner" hihi...

vi havde jo meldt os til programmet om barnløse i behandling... men vores situation lignede for meget et andet par, de allerede var igang med at filme... og de ønskede så mange "forskellige" situationer som muligt... hvilket jo er fuldt ud forståeligt

vi er egentlig hverken lettede eller sure, heller ej ligeglade... det ville havde været spændende at være med... men det vigtigeste for os er at der bliver skabt mere åbenhed om emnet

Øv, havde glædet mig til at se jer...

Anmeld

8. september 2011

Kay

ønskebarn74 skriver:

Øv, havde glædet mig til at se jer...

havde jo også lovet at jeg ville sætte et rigtigt billed ind på min profil hvis det var.... men det får i nu først når jeg en dag er gravid og har fortalt det til familie, venner og job

men du kan da godt få liv at se mig alligevel... bare i virkeligheden

Anmeld

8. september 2011

Line11

Kay skriver:

Øv øv, men hvor er det bare FLOT, at I ville have gjort det!   

Jeg glæder mig også til at se programmet 

Anmeld

8. september 2011

Putomanen

Øv, nu var jeg jo blevet lidt nysgerrig for hvem der gemmer sig bag profilen  Men jeg må bare vente lidt længere før jeg finder ud af det

Anmeld

8. september 2011

Happiness

Det var ærgeligt. Havde ellers glædet mig til at følge jer!

Men må da helt klart se programet alligevel!

Anmeld

8. september 2011

Kay

Putomanen skriver:

Øv, nu var jeg jo blevet lidt nysgerrig for hvem der gemmer sig bag profilen  Men jeg må bare vente lidt længere før jeg finder ud af det

ja det er du jo desværre nød til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.