Lange hagesmække??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Zeus

Hvor har i købt lange hagesmække? Altså ikke vildt lange, men længere end de korte nede fra kvickly?

Vi har kun savlesmække, da vi ikke rigtigt har brugt dem til når hun spiser, men nu mangler vi dem altså, og kan bare ikke finde nogen, der går til buskerne, og ikke kun til brystet? Og gerne til en ordentlig pris!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Mette.

Zeus skriver:

Hvor har i købt lange hagesmække? Altså ikke vildt lange, men længere end de korte nede fra kvickly?

Vi har kun savlesmække, da vi ikke rigtigt har brugt dem til når hun spiser, men nu mangler vi dem altså, og kan bare ikke finde nogen, der går til buskerne, og ikke kun til brystet? Og gerne til en ordentlig pris!

Jeg købte i babysam dengang vi købte. de er hvertfald lange.Min datter bruger dem ikke mere og de er stadig pæne, så hvis du er interesseret, må du eventuelt gerne købe dem. De koster 50 kr., fra ny af i babysam.

Anmeld

8. september 2011

Zeus

Mette. skriver:

Jeg købte i babysam dengang vi købte. de er hvertfald lange.Min datter bruger dem ikke mere og de er stadig pæne, så hvis du er interesseret, må du eventuelt gerne købe dem. De koster 50 kr., fra ny af i babysam.

Hvor mange har du, og hvad skal du have for dem?

Anmeld

8. september 2011

Mette.

Zeus skriver:

Hvor mange har du, og hvad skal du have for dem?

Jeg skal lige prøve at finde dem, skal jeg tage et billede til dig? Jeg tænker måske 20 kr., pr. stk?

Anmeld

8. september 2011

L.J.L

Zeus skriver:

de har nogle i frote i bilka mener de koster 30 eller 40 kr og de ligner dem fra småfolk. Dem bruger vi og de er super gode fordi de suger godt, og tører hurtigt når de vaskes.

Anmeld

8. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Zeus skriver:

Babysam har nogle lange. Mener helt bestemt at det er  Pippi der laver dem. 

Anmeld

8. september 2011

Tona

Zeus skriver:

Herhjemme binder vi en stofble om halsen på Amanda inden der spises  

Anmeld

8. september 2011

Zeus

Mette. skriver:

Jeg skal lige prøve at finde dem, skal jeg tage et billede til dig? Jeg tænker måske 20 kr., pr. stk?

Det må du meget gerne.. Jeg skal lige ned i byen, også i skole bagefter, så kan nok ikke svare før i aften

Anmeld

8. september 2011

Zeus

Vi har hverken bilka eller babysam her i byen Og synes ikke jeg har set nogen lange nede i ønskebørn..

Anmeld

8. september 2011

Mette.

Zeus skriver:

Det må du meget gerne.. Jeg skal lige ned i byen, også i skole bagefter, så kan nok ikke svare før i aften

Her er der billeder.

Porto på dem vil være 30 kr., så du kan få dem alle 4 for 90 kr., inkl. hvis du fortsat er interesseret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.