årsdag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Anonym trådstarter

Hej

kæretsen og jeg har årsdag i dag - skal jeg købe en lille gave til ham?? Er lidt på bar bund, de andre år har han købt blomster til mig iog jeg har ikke haft købt noget til ham.

Ideer til hvad det kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

Kunne man bage en kage og tænde lidt lys??

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Det er tanken der tæller, så hvis det er en kage du vil lave.. Så lav den  Jeg synes ikk man skal købe noget bare for at købe noget...

Det er som sagt tanken der tæller og man blir næsten mere overrasket over en gave en anden tilfældig dag

Ellers forslag:

- Ud og spise
- Ud og spise + bio
- Gavekort til en message, evt par message
- Gavekort til en eller anden oplevelse samme

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Det er tanken der tæller, så hvis det er en kage du vil lave.. Så lav den  Jeg synes ikk man skal købe noget bare for at købe noget...

Det er som sagt tanken der tæller og man blir næsten mere overrasket over en gave en anden tilfældig dag

Ellers forslag:

- Ud og spise
- Ud og spise + bio
- Gavekort til en message, evt par message
- Gavekort til en eller anden oplevelse samme

Vi kan ikke tage ud da alle børnene er hjemme og han først kommer hjem til aften.

Gavekort er en meget god ide. tak for rådet.

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

Vi kan ikke tage ud da alle børnene er hjemme og han først kommer hjem til aften.

Gavekort er en meget god ide. tak for rådet.

Ja oki og det er nok lidt svært med en spontan barnepige ??
Eller ska du overraske ham i morgen aften med og få lavet en barnepige aftale uden han ved og så tage ud og fejre det der ??

Velbekomme Håber i får en dejlig dag

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja oki og det er nok lidt svært med en spontan barnepige ??
Eller ska du overraske ham i morgen aften med og få lavet en barnepige aftale uden han ved og så tage ud og fejre det der ??

Velbekomme Håber i får en dejlig dag

vi har kun mine forældre til at passe og de arbejder rigtig meget - også i weekenderne så det er udelukket at få barnepige. Sommetider kan vi få barnepige en hverdag, men det er sjældent.

Kunne ellers være SÅÅÅ lækkert.

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

vi har kun mine forældre til at passe og de arbejder rigtig meget - også i weekenderne så det er udelukket at få barnepige. Sommetider kan vi få barnepige en hverdag, men det er sjældent.

Kunne ellers være SÅÅÅ lækkert.

Har du ikk en yngre kusine eller sådan noget som ku være interesseret i og tjene lidt penge som barnepige ??
Forstår godt i sys det ku være lækkert..
Her"skændtes" de næsten om og få lov og passe HAHA

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Har du ikk en yngre kusine eller sådan noget som ku være interesseret i og tjene lidt penge som barnepige ??
Forstår godt i sys det ku være lækkert..
Her"skændtes" de næsten om og få lov og passe HAHA

næh.. altså jeg kunne jo nok godt få en veninde til at passe dem, men jeg er lidt sær på det område. Jeg ønsker kun bedsteforældrene til at passe da det er dem der kender dem bedst og andet er jo ikke yderst nødvendigt.

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

næh.. altså jeg kunne jo nok godt få en veninde til at passe dem, men jeg er lidt sær på det område. Jeg ønsker kun bedsteforældrene til at passe da det er dem der kender dem bedst og andet er jo ikke yderst nødvendigt.

Du har lov og være sær, det jo dine børn
Her har det også indtil videre kun været min søster og så bedsteforældrene der har passet, så det forstår jeg godt...
MEN hvis de har meget travlt og sådan ku jeg måske godt finde en veninde i sådan en anledning. Men op til dig

Go aften ihvertfald,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.