Voksien :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Jakob'sMor

Har i skiftet til vinterdynen? Jeg er lidt i tvivl, for synes det er lidt kold under første lur hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Tona

Jakob'sMor skriver:

Har i skiftet til vinterdynen? Jeg er lidt i tvivl, for synes det er lidt kold under første lur hmmm...

Jeg ved ikke om det er anderledes med voksi end med alm lift som jeg har, men Amanda får i alt fald vinterdyne på når hun sover ude i dp

Anmeld

8. september 2011

Maja_4000

Vi har duniduo .. Der er to dyner til .. En sommer og en til efterår/forår .. Og vinteren bruger man så dem begge to Men vi har skiftet til efterårs-dynen

Anmeld

8. september 2011

Jakob'sMor

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke om det er anderledes med voksi end med alm lift som jeg har, men Amanda får i alt fald vinterdyne på når hun sover ude i dp

Okay.. Måske jeg skal starte med at give Jakob mere tøj på

Anmeld

8. september 2011

Jakob'sMor

Maja_4000 skriver:

Vi har duniduo .. Der er to dyner til .. En sommer og en til efterår/forår .. Og vinteren bruger man så dem begge to Men vi har skiftet til efterårs-dynen

Okay, er den tyk eller? Altså fordi sommerdynen er ligesom bare et fleece tæppe hvor vinterdynen er tyk og dejlig

Anmeld

8. september 2011

Maja_4000

Jakob'sMor skriver:

Okay, er den tyk eller? Altså fordi sommerdynen er ligesom bare et fleece tæppe hvor vinterdynen er tyk og dejlig

Det er en ulddyne .. Jeg synes den er ret varm .. Mener den er til når det er 5 - 15 grader .. Når det bliver under 5 grader skal begge dyner så i

Anmeld

8. september 2011

Jakob'sMor

Maja_4000 skriver:

Det er en ulddyne .. Jeg synes den er ret varm .. Mener den er til når det er 5 - 15 grader .. Når det bliver under 5 grader skal begge dyner så i

Okay, så tror jeg lige jeg finde brugsvejledningen til voksien frem, måske står der noget i den

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

Jakob'sMor skriver:

Her sover musen kun med dyne og alm tøj....
Men overvejer at finde sleebee'en frem for synes sku det er ved at være koldt.

Anmeld

8. september 2011

Molly8

Maja_4000 skriver:

Overvejer en Duniduo. Har I været glad for jeres? Jeg tænker på om den er pengene værd. Har kigget lidt på de helt billige poser, men synes kvaliteten er dårlig. Umiddelbart virker Duniduoen bedst i kvalitet, men den er sør'me også dyr.

Kh Molly

Anmeld

8. september 2011

Maja_4000

Molly8 skriver:

Overvejer en Duniduo. Har I været glad for jeres? Jeg tænker på om den er pengene værd. Har kigget lidt på de helt billige poser, men synes kvaliteten er dårlig. Umiddelbart virker Duniduoen bedst i kvalitet, men den er sør'me også dyr.

Kh Molly

Den er super ! :b

Caroline er fra december sidste år (da der var snestorm og MEGET koldt) og hun har sovet i den kun med hue , vanter og almindeligt tøj .. Og hun har altid været vaaaarm når vi tog hende op Kan helt sikkert anbefale den .. 

Vi var heldige at finde den på tilbud på www.toejbamsen.dk .. Måske den er på tilbud igen ? Det var i september sidste år vi købte den nemlig  

Men vil anbefale at bruge lidt ekstra og så købe den med uld istedet for dun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.