Hay alle som har læst min gyldne lægeroman

Så har jeg haft besøg af mine forældre, de er lige gået ud af døren. Vi fik os en god, bundærlig snak hvor vi fik lagt alt på bordet og vendt det, der skulle vendes. Min far fik fortalt mig sine tanker, og selvom jeg stadig ikke synes, han har været ok, forstår jeg nu hans bevæggrunde plus han er villig til at ændre sig og har opsøgt både coach og psykolog. Jeg tror på at hvor der er vilje er der vej
Også min mor havde fået meget ud af at være hos en professionel. For første gang nogensinde holdt hun sig på egen banehalvdel og hun LYTTEDE i stedet for at afbryde, som hun plejer
De virkede begge meget indstillede på at vi kan gøre ting bedre sammen. De roste os for at have tacklet det godt med drengene - altså at de stadig havde fået lov at være sammen med drengene.
Til aftensmaden her til aften talte Michael og jeg om, hvordan jeg havde det med at skulle se mine forældre her til aften. Vi talte lidt frem og tilbage. Pludselig udbrød Theodor "Mor ting tager tid og det er ok, du behøver ikke beslutte dig lige nu". Han er en skarp knægt og hold da op hvor jeg elsker ham

Jeg håber I alle nyder jeres lørdag

Stort

fra Tina
Anmeld