Vinterjakke til baby 8 mdr.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2011

birthee

Ville I købe vinterjakke til en baby der er 8 mdr. først i december??? Er sådan i tvivl, og kan ikke huske hvad storebror havde... hvis ja, hvor finder jeg så en billig, god vinterjakke der ikke er for tyk at have på i barnevognen???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

birthee

Slet ikke nogle der har købt vintertøj endnu???

Anmeld

7. september 2011

Lucas og Mathilde <3

birthee skriver:

Slet ikke nogle der har købt vintertøj endnu???

ja det ville jeg, sidste år var min datter 5 mdr i december, og hun havde både flyverdragt og vinterjakke - ville dog ikke købe det dyre nye, nok nærmere brugt . jeg har en til en pige vis det selvf er en pige du har

Anmeld

7. september 2011

birthee

Lucas og Mathilde <3 skriver:

ja det ville jeg, sidste år var min datter 5 mdr i december, og hun havde både flyverdragt og vinterjakke - ville dog ikke købe det dyre nye, nok nærmere brugt . jeg har en til en pige vis det selvf er en pige du har

det er en pige jeg har, hun er 8 måneder i starten af december... hvilken str. er det du har, og er det jakke eller flyverdragt???

Anmeld

7. september 2011

Lucas og Mathilde <3

birthee skriver:

det er en pige jeg har, hun er 8 måneder i starten af december... hvilken str. er det du har, og er det jakke eller flyverdragt???

det er en vinter jakke fra name-it str 68, den er lidt Stor i størrelsen. min datter kan jeg stadig klemme ned i den, den sidder bare efterhånden nåede stramt.

Anmeld

7. september 2011

birthee

Lucas og Mathilde <3 skriver:

det er en vinter jakke fra name-it str 68, den er lidt Stor i størrelsen. min datter kan jeg stadig klemme ned i den, den sidder bare efterhånden nåede stramt.

så bliver den desværre for lille, da caroline er en varm pige, og nok ikke får brug for den før i oktober alt efter hvordan vejret udvikler sig... så er jeg bange for den bliver for lille, for hun har 74 i hendes sovetrøje...

Anmeld

7. september 2011

Anne85

Ja :-) min datter var 1/2 år sidste vinter og hun havde en vinterjakke til når hun fx sad op i barnevognen på gåtur.

Anmeld

9. september 2011

DK

Ja! Det er altså bøvlet at skulle have barnet i flyverdragten hver gang man lige skal et lille smut, så er det nemt med vinterjakke!

Richard er så godt nok 10 mdr. til 1.12, men vi har købt en fin Hummel vinterjakke der sidder godt. Og vi har en flyverdragt til når han skal ud nede i vuggestuen eller vi skal gå en tur med klapvognen!

Anmeld

9. september 2011

Klumpe-dumpe

birthee skriver:

så bliver den desværre for lille, da caroline er en varm pige, og nok ikke får brug for den før i oktober alt efter hvordan vejret udvikler sig... så er jeg bange for den bliver for lille, for hun har 74 i hendes sovetrøje...

Ja det ville jeg :)

Jeg havde både vinterjakke og flyverdragt til Malucca, da hun var den alder :)

jeg har forøvrigt en TTH flyverdragt til salg, til ikke ret meget.

-og så så jeg lige at Hogm havde dunjakker til 149,-

Anmeld

9. september 2011

Den lykkelige

Min datter er 6,5 måned nu.. så næsten ligesom din.. Jeg har købt en vinter jakke, en fleece heldragt og en flyver dragt.. Regner kun med vi selv får brugt jakken og fleece dragten.. Flyverdragten er egentlig mest til når hun starter i DP..  Hvis de nu skal på tur er det rart der ikke er vind der suser op under jakken.. Så synes jeg flyverdragten er mest praktisk.. Har endnu ikke købt fodtøj.. men jeg fandt det billigt i baby sam.. 350 for flyverdragt (sat ned fra 650), 50 for jakken (sat ned fra 450) og fleece dragt til 150 kr.. så slap virkelig billigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.