Update på "suuk, 41+1 og bekymringer" igangsættelsessamtalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Ja, de har da så Håber virkelig for dig at der sker noget meget snart, så du kan få ro til kun een kæmpe følelsesmæssig begivenhed af gangen..

for veer i nat, eller igangsætning i morgen!

Og rigtig god fødsel! Skulle du være meega uheldig og de ikke har tid i morgen, så har de tid på fredag! Og så er der ikke længe til du får guldet at se Pøjpøj med det !

tak... Der er stadig ikke sket noget som helst, men har dog haft lidt dårlig mave. Håber at det er kroppen der er ved at gøre sig klar :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mauser.

KOM NU UD !!! håber VIRKELIG at de vil sætte dig i gang i morgen ..
Bare sig noget til dem

Anmeld

7. september 2011

Madam Blå

Holbæktrunten skriver:

tak... Der er stadig ikke sket noget som helst, men har dog haft lidt dårlig mave. Håber at det er kroppen der er ved at gøre sig klar :0)

Ihh det håber jeg også!

Hvis ikke så må du være insiterende i morgen, så de finder tid til at sætte dig igang

Håber du får en god nats søvn, så du er klar til en dejlig fødsel i morgen.

Venter spændt på den næste update fra dig

Anmeld

7. september 2011

inpe

alt held og lykke, håber du få en god fødselsoplevelse  og masser af vestøv er sendt til dig

Anmeld

7. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

KOM NU UD !!! håber VIRKELIG at de vil sætte dig i gang i morgen ..
Bare sig noget til dem

Haha, han er bare en stædig lille krabat! Stadig ingen veer eller noget der ligner :0( har tænkt mig at spørge om de evt ku henvise til igansættelse på et andet sygehus, hvis ikke de synes de har tid til de ti min de skal bruge på det i morgen... Har du fået generet nogen af de sure madammer for nyligt? ;0)

Anmeld

7. september 2011

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Ihh det håber jeg også!

Hvis ikke så må du være insiterende i morgen, så de finder tid til at sætte dig igang

Håber du får en god nats søvn, så du er klar til en dejlig fødsel i morgen.

Venter spændt på den næste update fra dig

:0) en god nats søvn er nok liiige optimistisk nok :0) men bare jeg får lov at sove halvanden time uden afbrydelser et par gange, må det betragtes som en succes :0) og jeg LOVER at der nok skal komme en Update så snart der sker mere i sagen... Er simpelthen så glad for din/ jeres opbakning.

Anmeld

7. september 2011

Holbæktrunten

inpe skriver:

alt held og lykke, håber du få en god fødselsoplevelse  og masser af vestøv er sendt til dig

Tusind tak - det modtages med kyshånd :0)

Anmeld

7. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Haha, han er bare en stædig lille krabat! Stadig ingen veer eller noget der ligner :0( har tænkt mig at spørge om de evt ku henvise til igansættelse på et andet sygehus, hvis ikke de synes de har tid til de ti min de skal bruge på det i morgen... Har du fået generet nogen af de sure madammer for nyligt? ;0)

Er du ikke en uge over tid ?? du skal bare HOLDE FAST i at du har ret til i gangsættelse når du er en uge over tid ! slut prut Øhm .. Næææ heldigvis ikke (; jeg har ikke lige kontaktet nogen her på det sidste der er ikke det vilde jeg kan brokke mig over, ud over forstoppelse altså .. Men det kan de vel ikke gøre en skid ved
Åh håber sgu snart at der sker noget for dig !!! bliver helt utålmodig på dine vegne ..

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Er du ikke en uge over tid ?? du skal bare HOLDE FAST i at du har ret til i gangsættelse når du er en uge over tid ! slut prut Øhm .. Næææ heldigvis ikke (; jeg har ikke lige kontaktet nogen her på det sidste der er ikke det vilde jeg kan brokke mig over, ud over forstoppelse altså .. Men det kan de vel ikke gøre en skid ved
Åh håber sgu snart at der sker noget for dig !!! bliver helt utålmodig på dine vegne ..

Magnesia siger jeg bare! Og rigeligt af dem :0) der er intet værre end forstoppelse.... Dejligt at høre du ikke har haft flere bekymringer.... Grinede sådan af din fortælling om chikane-plan i min sidste tråd... For du har jo ret, de er til for os, det er jo det vi betaler skat til... Som min gamle dansklærers altid sagde "jeg er kunde, jeg er konge" ;0). Altså, eftersom klokken er over midnat, hedder det nu 41+4 og dermed 11 dage over tid.... Til undersøgelsen i dag havde de åbenbart meget travlt, så endte med at have tre forskellige jordemødre, og de glemte mig da jeg lå med den der ctg på, så da der var gået en time sendte jeg manden ud for at finde en der ku pille den af mig - ellers havde jeg tisset på brisen (så ku de selvfølgelig lære det, hehe). De var nu allesammen smadder søde, og desværre er det svært at argumentere imod at de kvinder der har en problematisk graviditet helbredsmæssigt, har førsteret.... Men HELT ærligt, det tager 2 min at klistre den der ctg på og måle et blodtryk, og det samme at proppe den der stikpillerne op.... Come on! Tilgengæld, hvis der sker noget i morgen tror jeg da jeg slipper for den famøse klyx - har haft tynd mave her til aften. Ingen mavekramper eller noget, men håber sådan at det er min krop der er ved at forberede sig alligevel, for jeg har faktisk aldrig dårlig mave :0)

Anmeld

8. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Magnesia siger jeg bare! Og rigeligt af dem :0) der er intet værre end forstoppelse.... Dejligt at høre du ikke har haft flere bekymringer.... Grinede sådan af din fortælling om chikane-plan i min sidste tråd... For du har jo ret, de er til for os, det er jo det vi betaler skat til... Som min gamle dansklærers altid sagde "jeg er kunde, jeg er konge" ;0). Altså, eftersom klokken er over midnat, hedder det nu 41+4 og dermed 11 dage over tid.... Til undersøgelsen i dag havde de åbenbart meget travlt, så endte med at have tre forskellige jordemødre, og de glemte mig da jeg lå med den der ctg på, så da der var gået en time sendte jeg manden ud for at finde en der ku pille den af mig - ellers havde jeg tisset på brisen (så ku de selvfølgelig lære det, hehe). De var nu allesammen smadder søde, og desværre er det svært at argumentere imod at de kvinder der har en problematisk graviditet helbredsmæssigt, har førsteret.... Men HELT ærligt, det tager 2 min at klistre den der ctg på og måle et blodtryk, og det samme at proppe den der stikpillerne op.... Come on! Tilgengæld, hvis der sker noget i morgen tror jeg da jeg slipper for den famøse klyx - har haft tynd mave her til aften. Ingen mavekramper eller noget, men håber sådan at det er min krop der er ved at forberede sig alligevel, for jeg har faktisk aldrig dårlig mave :0)

Hehe jamen de SKAL SGU LYTTE!!! jeg gider ikke mere .. Er pisse træt af dem og gud nåde trøste hr. overlæge på Hvidovre hospital hvis han ikke vil sætte mig i gang på min termins dato når jeg døjer med rygsygdom ! der er mit barn jo færdigt og jeg GIDER IKKE diskuterer det hahaa .. - Jamen altså jeg tror at jeg har mødt mindst 50 forskellige, og man skal forklarer hvorfor man er der forfra hver gang der kommer en ny ind ?!
Jamen- Jeg havde sagt : giv mig de piller og jeg stikker dem selv op ! hehe, det kan jo ikke være rigtigt ..
Jeg stiller bare tusinde spørgsmål når jeg er der og giver udtryk for at jeg er MAX forvirret og bekymret så gør de somregel hvad der bliver sagt, i starten havde jeg det også dårligt med at sige min mening til dem men det nytter bare intet, jeg ringer hvis der er det mindste for det er deres arbejde at lytte til mig slut (;
Nu håber jeg snart at der er veer på vej til dig søde, og at bassen kommer ud til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.