Vil kun falde i søvn ved mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Dia

Min lille dreng på 4 måneder vil kun falde i søvn, når jeg selv putter ham i barnevognen om dagen eller går med ham i armene om aftenen, men ikke hos sin far. Han græder altid, når han skal sove, men falder hurtigt til ro ved mig. Jeg tænker, om der er nogen, der har nogle råd til, hvordan vi får ham til at ville sove, når far går med ham? Så jeg kan få lidt aflastning nogen gange....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

afrobabies

Dia skriver:

Min lille dreng på 4 måneder vil kun falde i søvn, når jeg selv putter ham i barnevognen om dagen eller går med ham i armene om aftenen, men ikke hos sin far. Han græder altid, når han skal sove, men falder hurtigt til ro ved mig. Jeg tænker, om der er nogen, der har nogle råd til, hvordan vi får ham til at ville sove, når far går med ham? Så jeg kan få lidt aflastning nogen gange....

Du kunne måske prøve, når du går med ham på armen eller i barnevognen, så lægge en t-shirt eller andet, som dufter af din mand, så han måske kan vænne sig lidt til duften og blive mere tryg ved det Men den er lidt svær, der er mange små, som kun vil have mor. Får han bryst eller flaske, fordi så kunne det måske også hjælpe, hvis manden kunne give ham sutteflaske

Anmeld

7. september 2011

Angelspot

Dia skriver:

Jeg undrer mig over at du skriver at han også skal kunne falde i søvn når det er far der går med ham. Hvis du gerne vil indføre lidt ændringer så du kan blive aflastet, hvad så med at putte ham til at sove i sengen om aftenen? Så der ikke er nogen af jer der skal gå ham i søvn. Han er jo ved at være så stor at det er okay. Så det vil jeg gerne anbefale, det er bedst for jer, men også bedst for jeres dreng. Og hvis du alligevel skal ændre noget, så kan du jo prøve det Skriv gerne igen hvis du mangler en hjælpene hånd med hvordan du gør. Har været i samme situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.