Dagpleje til 10kr pr time.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Mi

Jeg vil gerne tilbyde dagpleje til 10kr i timen pr barn i Varde. Så hvis nogle skulle være interesseret, eller kender nogle i Varde som mangler dagpleje, så sig endelig til

Jeg forestiller mig at åbne kl 9, med mindre der er flere familier som har brug for at jeg åbner tidligere, og lukke kl 15-15,30, igen med mindre nogle familier har brug for andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Hmm......må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig kan tage dit indlæg seriøst. 10 kr. i timen pr. barn, det er jo urealistisk at kunne gøre det. Selvom du tilbyder privatdagpleje skal du jo stadig godkendes af kommunen, og du vil jo så skulle betale skat af din inkomst.

Hvis du så mener en "sort" dagpleje, hvor du ikke oplyser din indtægt til skat, ja så har jeg faktisk stadig svært ved at se du skulle kunne få "kunder" i butikken til den pris, da der jo ingen garanti er for at du overholder regler der nu engang er nedsat for at blive dagplejemor.

Jeg har intet imod privatedagplejemødre, ville gerne bruge en, men jeg villle aldrig vælge en som der ikke blev ført tilsyn med og til 10 kr. i timen, syntes jeg lyder useriøst.

Anmeld

7. september 2011

Mi

2skønnebørn skriver:

Hmm......må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig kan tage dit indlæg seriøst. 10 kr. i timen pr. barn, det er jo urealistisk at kunne gøre det. Selvom du tilbyder privatdagpleje skal du jo stadig godkendes af kommunen, og du vil jo så skulle betale skat af din inkomst.

Hvis du så mener en "sort" dagpleje, hvor du ikke oplyser din indtægt til skat, ja så har jeg faktisk stadig svært ved at se du skulle kunne få "kunder" i butikken til den pris, da der jo ingen garanti er for at du overholder regler der nu engang er nedsat for at blive dagplejemor.

Jeg har intet imod privatedagplejemødre, ville gerne bruge en, men jeg villle aldrig vælge en som der ikke blev ført tilsyn med og til 10 kr. i timen, syntes jeg lyder useriøst.

Hold da op. Det er på ingen måder useriøst. Jeg kan tilbyde det, netop fordi jeg er godkendt af kommunen og får tilskud derfra. Det er IKKE sort, men jeg vil bare ikke arbejde fuldtid, og vil gerne være dagplejer.

Jeg er faktisk uddannet pædagog, så det er rimelig godt rustet til det.

Mine piger har også alle gået i en legestue, støttet af kommuen til 25kr pr gang, tre timer ad gangen. Det har kørt i mange år nu.

Jeg skulle jo også gerne få lidt flere end bare et barn. Helst fire, så du behøver overhovedet ikke opfatte indlægget som useriøst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.