Hvad skal jeg have med til min sidste dag på arbejde? Bage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.273 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2011

heidi30

Hej

jeg har sidste arbejdsdag på fredag og jeg vil gerne have noget med. Men jeg ved slet ikke hvad, om jeg skal købe noget bage eller hvad???

Kom gerne med for ide og forslag. Det skal lige siges at jeg desværre ikke har tid til et kæmpe kageprojekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Camillakn

heidi30 skriver:

Hej

jeg har sidste arbejdsdag på fredag og jeg vil gerne have noget med. Men jeg ved slet ikke hvad, om jeg skal købe noget bage eller hvad???

Kom gerne med for ide og forslag. Det skal lige siges at jeg desværre ikke har tid til et kæmpe kageprojekt

Du kan altid få lavet en kagemand ved en bager hvor der står vi ses D. bla bla bla.. Eller noget i den stil

Nu ved jeg ik hvor mange kollegaer du har, men give frokost kan du jo også. 

Bagværk: en frugt, æble el. pære tærte m. creme fraiche er sindsygt nemt og vildt lækkert

Anmeld

7. september 2011

Jakob'sMor

heidi30 skriver:

Hej

Ved ikke hvor mange i er, men hvad med evt hjemmebagte boller og muffins/cupcakes, det ville falde i god jord på min arbejdsplads

Anmeld

7. september 2011

heidi30

Camillakn skriver:

Du kan altid få lavet en kagemand ved en bager hvor der står vi ses D. bla bla bla.. Eller noget i den stil

Nu ved jeg ik hvor mange kollegaer du har, men give frokost kan du jo også. 

Bagværk: en frugt, æble el. pære tærte m. creme fraiche er sindsygt nemt og vildt lækkert

Ja det kunne jeg også. Tak for ideen

Anmeld

7. september 2011

heidi30

Jakob'sMor skriver:

Ved ikke hvor mange i er, men hvad med evt hjemmebagte boller og muffins/cupcakes, det ville falde i god jord på min arbejdsplads

Jamen jeg skal kun give til min afdeling ellers ville jeg skulle bage til lige omkring 100 pers .

Jeg tror jeg laver en lagkage, måske lidt atypisk men jeg har næsten alt hvad der skal til derhjemme så slipper jeg lidt let omkring det 

Anmeld

7. september 2011

Jakob'sMor

heidi30 skriver:

Jamen jeg skal kun give til min afdeling ellers ville jeg skulle bage til lige omkring 100 pers .

Jeg tror jeg laver en lagkage, måske lidt atypisk men jeg har næsten alt hvad der skal til derhjemme så slipper jeg lidt let omkring det 

Okay... Lagkage er også lækkert mums mus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.