trip trap stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Alexander&Lærke

Lige et spørgsmål ang trip trap stolen.

Kan man bruge det gamle baby sæt på de stole som sælges idag. Jeg spør fordi vi fik en til vores søn for 4 år siden med det gamle babysæt til, og nu ønsker vi os også en til vores datter. Men er i tvivl om jeg også skal ønske os det nye babysæt til. 

Godt nok vil vi have stolen i en anden farve denne gang, sort og sidt fik vi en hvid. Men tænker at hvis det stadig kan sidde sammen kan vi godt bruge bøjlen indtil den ikke skal bruges længere... Eller vil det se tosset ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Rockertand

Mette&Alexander skriver:

Kan man bruge det gamle baby sæt på de stole som sælges idag. Jeg spør fordi vi fik en til vores søn for 4 år siden med det gamle babysæt til, og nu ønsker vi os også en til vores datter. Men er i tvivl om jeg også skal ønske os det nye babysæt til. 

Godt nok vil vi have stolen i en anden farve denne gang, sort og sidt fik vi en hvid. Men tænker at hvis det stadig kan sidde sammen kan vi godt bruge bøjlen indtil den ikke skal bruges længere... Eller vil det se tosset ud?

Du skal HELT klart ønske dig det nye babysæt, vi har begge dele, og det gamle sæt er smidt laaaangt væk, det nye er så meget bedre. Derimod har vi fået en Table Top til stolen, som vi ikke aner, hvad vi skal bruge til....

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Mette&Alexander skriver:

Jeg ville klart ønske mig det nye. Vi har prøvet at have hende i den gamle, og den kan hun smutte ud af lige så stille hvis man ikke holder øje, hvor den anden støtter meget mere om når og midten.

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Du skal HELT klart ønske dig det nye babysæt, vi har begge dele, og det gamle sæt er smidt laaaangt væk, det nye er så meget bedre. Derimod har vi fået en Table Top til stolen, som vi ikke aner, hvad vi skal bruge til....

Den der table top er smart når baby selv skal sidde med noget mad!!!
Plus den samler maden/mælken op hvis der spildes.

Anmeld

7. september 2011

Rockertand

Tina&Martin skriver:

Den der table top er smart når baby selv skal sidde med noget mad!!!
Plus den samler maden/mælken op hvis der spildes.

Sidder lige og smiler for mig selv og siger med kærligt smil og største ironi:

Nååååå - se det var smart, det betyder, at vi skal tørre både table top + underlag + bord + stol + gulv af, når hun har mad og drikke udover det hele, i øjeblikket tørrer vi kun bord + stol + gulv af, ja, mere at gøre rent, det er lige, hvad jeg efterlyser........

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Nååååå - se det var smart, det betyder, at vi skal tørre både table top + underlag + bord + stol + gulv af, når hun har mad og drikke udover det hele, i øjeblikket tørrer vi kun bord + stol + gulv af, ja, mere at gøre rent, det er lige, hvad jeg efterlyser........

HAHA, det er i hvert fald det der skulle være det smarte ved den.
Vi har ikke en, så vi tørre også bare ALT af når hun er færdig med at spise

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Troede det var den her

http://www.shopping.com/Stokke-Stokke-Tripp-Trapp- PlayTray/info

Anmeld

7. september 2011

Rockertand

Tina&Martin skriver:

Troede det var den her

http://www.shopping.com/Stokke-Stokke-Tripp-Trapp- PlayTray/info

Nej se - den havde været meget mere brugbar - den anden er bare......ja, idiotisk for mig at se....

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Nej se - den havde været meget mere brugbar - den anden er bare......ja, idiotisk for mig at se....

Ja, ville også klart fortrække play tray'en i stedet for den sugekop tingest.

Anmeld

7. september 2011

Christina.78

Rockertand skriver:

fnis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.