Thermotøj - hvornår og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.029 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Rosa

Hvornår bruger I thermotøj? Jeg har en thermodragt, et sæt regntøj og en flyverdragt til den lille. Regntøj og flyverdragt giver sig selv, men hvornår bruger man thermotøj? Jeg havde det ikke selv som barn, så jeg er lidt i tvivl om man bruger det under regntøjet eller om en flyverdragt inden det bliver vådt... 

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

<3

Jeg bruger det nu som overgangstøj. Både jakke og buks. Også under regntøjet hvis det nu bliver rigtig vådt også

Anmeld

7. september 2011

132319

Jeg tror snart at vi finder det frem, især efter i dag hvor det jo har blæst helt vildt

Hjalte bruger som regel sættet sammen. Er det vådt, får han regntøj på udover

Anmeld

7. september 2011

Alexander&Lærke

Ja det vil være super inde under regntøjet her om efteråret inden det bliver til flyverdragt vejr. Især de har dage hvor det blæser rigtig meget, og er vådt vådt vådt....  Vi har ikke selvtaget det i brug endnu, men Alexander har en tyk trøje under hans regnjakke.... 

Anmeld

7. september 2011

Rosa

Jamen hvad er så fordelen i forhold til en tyk sweater??

Anmeld

7. september 2011

Valle81

Mette&Alexander skriver:

Ja det vil være super inde under regntøjet her om efteråret inden det bliver til flyverdragt vejr. Især de har dage hvor det blæser rigtig meget, og er vådt vådt vådt....  Vi har ikke selvtaget det i brug endnu, men Alexander har en tyk trøje under hans regnjakke.... 

Anmeld

7. september 2011

Mussen2

Rosa skriver:

Jamen hvad er så fordelen i forhold til en tyk sweater??

Det regulerer varmen, hvor en sweater kun giver varme. Hvis man kan sige det sådan

Anmeld

7. september 2011

Rosa

Mussen2 skriver:

Det regulerer varmen, hvor en sweater kun giver varme. Hvis man kan sige det sådan

Aha...  OK, tak!

Anmeld

7. september 2011

chael

Rosa skriver:

Hvornår bruger I thermotøj? Jeg har en thermodragt, et sæt regntøj og en flyverdragt til den lille. Regntøj og flyverdragt giver sig selv, men hvornår bruger man thermotøj? Jeg havde det ikke selv som barn, så jeg er lidt i tvivl om man bruger det under regntøjet eller om en flyverdragt inden det bliver vådt... 

Rosa

Sådan en dag som idag, hvor de blæser og er ret køligt og regner, så kommer der en termojakke under regntøjet og termo bukser. Det luner lidt ekstra under regntøjet, da det jo ikke er varmt. Med mindre man har købt med foer.

Ellers så bruges termo jakken, bare som en slags overgangs jakke, ligesom en fleece osv.

Min datter har dog en softshell. Havde også købt en til sønnen, men den var sgu lige en tand for lille og den kunne desværre ikke byttes

*Camilla 37+0

Anmeld

7. september 2011

Rosa

chael skriver:

Sådan en dag som idag, hvor de blæser og er ret køligt og regner, så kommer der en termojakke under regntøjet og termo bukser. Det luner lidt ekstra under regntøjet, da det jo ikke er varmt. Med mindre man har købt med foer.

Ellers så bruges termo jakken, bare som en slags overgangs jakke, ligesom en fleece osv.

Min datter har dog en softshell. Havde også købt en til sønnen, men den var sgu lige en tand for lille og den kunne desværre ikke byttes

*Camilla 37+0

Tak for svar!!! Det bliver lidt bøvlet med en hel thermodragt under regnbukser og -jakke, men så vedjeg ihvertfald hvordan den skal bruges. Jeg synes den er for tynd til at bruge uden andet når det blæser sådan her...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.