underholdning til et 9 mdrs barn! Hvad hitter hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

sne190810

Sådan er min datter også (noget siger mig at de to trunter er ret ens på mange punkter )

Det der hitter mest herhjemme, er mit køkkenskab med gryder osv. Det er altid rodet ud over hele gulvet når jeg laver mad

Ja, det er faktisk ret så meget de ligner hinanden tit

På billedet jeg satte ind, der er det ikke engang slemt. Hun plejer lige at tage hele runden rundt, og på billedet er hun slet ikke nået til de tomme flasker, som hun mener skal ligge på gulvet,- ikke i kurven, som at rulle diverse plastikposeruller HELT ud, så mor pænt kan stå op rulle dem sammen igen f.eks.

Men ja,- hvad gør man ikke får at få lov til at lave mad i fred og ro ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

foto på lærred

Dansker I Holland skriver:

Hehe jamen herhjemme har vi sådan en smart en som spiller musik og den får ALTID et smil på hendes læber Et billede er vedhæftet

Den havde vi også til min datter og var et stort hit (mindre hos moderen når musiken var tændt på den )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og dåbsinvitationer

Anmeld

7. september 2011

Dansker I Holland

foto på lærred skriver:

Den havde vi også til min datter og var et stort hit (mindre hos moderen når musiken var tændt på den )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og dåbsinvitationer

Haha ok Jeg har nu ikke noget imod alle de der musik dimser Jeg har lært at ignorere dem griner.. Men hun er mega glad for den og den er osse god at rejse sig op ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.