Wheely Bug??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Zibi_84

Nogen der ved hvor gammel man skal være for at kunne bruge en Wheely Bug? Er et barn på 1 år for lille? tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Klumpe-dumpe

Zibi_84 skriver:

Nogen der ved hvor gammel man skal være for at kunne bruge en Wheely Bug? Er et barn på 1 år for lille? tak

Min datter fik den lille i julegave da hun var 10 mdr.

Nej hun kørte ikke på den, men hun legede med den på andre måder. (Hev den i halen, skubbede til den så den kørte osv osv.)

Anmeld

7. september 2011

otlitrom

Vi ønsker os en til vores søn i dåbsgave. Han vil være alt for lille, men den kan, som Rose<3 skrver, nok bruges på andre måder.. Og ellers er den sikkert fin som pynt på børneværelset til den kommer i brug

Anmeld

7. september 2011

maria_wlt

Zibi_84 skriver:

Den mindste er til 1 år+ og den store er til 3 år +

Anmeld

7. september 2011

mortil4dejligepiger

Hvis nogen skal ud og købe sådan én, så kan jeg varmt anbefale denne side: http://www.billigwheelybug.dk/

Vi købte en Wheely Bug dér til en dåbsgave. Super hurtig levering og det er jo en SUPER pris

Anmeld

7. september 2011

Mamalou

Min niece på 10 måneder har fået en, og hun har meget glæde af den. Hun har fået den store model og bruger den til at stå ad den, kravle rundt på den og kører ellers på den når der er tid til at give hende en køretur! Så nej, man er ikke for lille som 1årig

Anmeld

7. september 2011

Mamalou

Der er introduktionspris på dem i Bilka til 500 kr. Jeg er dog i tvivl om det stadig gælder, men det er da værd at undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.