Ang tur til svømmahallen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Mutti2

Hejsa

Vi står og skal i svømmehallen i morgen, så jeg er lige ved at prøve badetøj på bettepigen

Men er der nogen der ved hvor længe man skal give dem badetøj med indbygget ble på!!!? (hun er 1 år)

Hun kan godt nok stadig næsten passe den jeg brugte da hun var 3- 6 mdr, men jeg er lidt i tvivl om om hendes lår er en lille smule for store!! Men vi har en anden badedragt og en slags bade buks (dem der er lidt tykkere) som hun jo sagtens kunne have inden under!! Men er det nødvendigt??

Og ber der nogen der ved hvornår de ikke behøver at komme i varmvands bassinet mere, men gerne må komme i børnebassinet :-)

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

charlottekri

nukan det være at jeg spørger lidt dumt, men behøver hun at have en dragt på?? jeg giver bare min datter en af de der svømmebleer på (man kan vist købe dem i svømmehallen) og desuden skal de da have ble på så længe de ikke kan styre blæren endnu (eller det andet for den sags skyld )

Anmeld

17. januar 2009

Lullaby

Nogle svømmehaller tillader ikke børn under 4 år uden de der blebadebukser altså dem fra Huggies. Vi har lige røvet det at fordi Izabella ikke er 4 år måtte hun ikke svømme uden de der HUggies bleer. Latterligt fordi hun nu er renlig og man burde da mene at blebadebukser altså dem i en badedragt osv burde være nok..

Anmeld

17. januar 2009

fam.4xc

der hvor vi svømmer, greve, værløse og bagsværd må man ik bruge de der ble badebukser man køber i super marked, da de krakelere i deres påtryk af feks Peter plys der er på i klorvandet og det derfor gør vandet snavset.

Der hvor vi svømmer skal man altså ha blebadedragt eller buks altså dem med indbygget bleindsats i.

De skal være ret så store før det er en fornøjelse at bade i det normale vand - vores datter på 3 et halvt bryder sig ik om det endnu

Anmeld

17. januar 2009

Kvindemin

charlottekri skriver:

nukan det være at jeg spørger lidt dumt, men behøver hun at have en dragt på?? jeg giver bare min datter en af de der svømmebleer på (man kan vist købe dem i svømmehallen) og desuden skal de da have ble på så længe de ikke kan styre blæren endnu (eller det andet for den sags skyld )

Fordi det er sødest med badedragt til piger, og badebukser til drenge.
Ikke bare en ble.

Anmeld

17. januar 2009

charlottekri

ja det er selvfølgelig rigtigt. for mig komer det an på hvor tit man er i svømmehallen... hvis de kun når at have dragten på et par gange så synes jeg det er lidt træls at give penge for, men hvis man er det tit, så er det jo helt fint

Anmeld

17. januar 2009

Mette+Mathias

Jeg vil da mene at hun skal have ble eller dem med bleindsats i, indtil hun er renlig? Alt andet vil da være uhygiejnisk,- tænk hvis hun laver stort nede i vandet, - det er da enormt dyrt at skifte og rense.

Anmeld

17. januar 2009

Mutti2

Jeg mente godt nok også at de skulle have noget med noget indlæg i, men så synes jeg da bare det er sjovt at man laver badedragter uden!!! For det er da også træls for dem at skulle have ble inden under!! :-)

Jeg ved godt at de bare kan nøjes med blebuks på, men det sker bare ofte at folk kalder hende "ham" fordi hun ingen hår har. Det er jo tydeligt at hun er en pige... men hun skal da have badedragt på

Men tak for svar piger :-)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.