Hvor mange forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe gik der på IUI?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

923 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anonym trådstarter

Har oprettet en tråd på hvor mange gange i har været til IUI før det lykkes jer at blive gravide, men synes ikke jeg fik så mange svar så her kommer nogle stemmemuligheder, måske det er nemmere at svare på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige hvorfor jeg blev ano på denne tråd ikke meningen.. Men det er mig nattergalen..

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth1985

Som jeg også svarede i den anden tråd, så var vi igennem 3 IUI inden vi overgik til IVF

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Som jeg også svarede i den anden tråd, så var vi igennem 3 IUI inden vi overgik til IVF

Tak Lisbeth

Havde håbede på der var nogle flere der vil svare tilbage nu det var en afstemning.. Så kunne man jo få % på hvor mange der har været igennem hvad.. 

Tak endnu engang..

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Tak Lisbeth

Havde håbede på der var nogle flere der vil svare tilbage nu det var en afstemning.. Så kunne man jo få % på hvor mange der har været igennem hvad.. 

Tak endnu engang..

Jeg kan fortælle dig, at det er ca. 35% af de par, der kommer igennem IUI på Skejby, der ender med en bebs i armene efter denne metode

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kan fortælle dig, at det er ca. 35% af de par, der kommer igennem IUI på Skejby, der ender med en bebs i armene efter denne metode

Nu er jeg godt nok i København, men rart med nogle tal på så man har en ide

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er mange el ej.. Men det er da en del

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Nu er jeg godt nok i København, men rart med nogle tal på så man har en ide

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er mange el ej.. Men det er da en del

Det er ikke så mange, men nogle skal jo være de heldige - jeg krydser fingre for, at det er jer

Det gode ved metoden er, at man får en blid opstart på homoner inden man evt. skal videre til IVF Og så tager hvert forsøg ikke så lang tid (én cyklus), hvis man sammenligner med IVF/ICSI.

Vi var igennem 3 IUI'er på 3 måneder

Held og lykke med det

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er ikke så mange, men nogle skal jo være de heldige - jeg krydser fingre for, at det er jer

Det gode ved metoden er, at man får en blid opstart på homoner inden man evt. skal videre til IVF Og så tager hvert forsøg ikke så lang tid (én cyklus), hvis man sammenligner med IVF/ICSI.

Vi var igennem 3 IUI'er på 3 måneder

Held og lykke med det

Det lyder da som en hurtig metode og hvis man så oven i købet er en af de heldige så kan det lige pludselig gå stærkt..

Hvis man er så uheldig at skulle videre til IVF ved du da hvor lang tid der går iml forsøgene?

Ja undskyld jeg bliver ved med at spørge og spørge, men det er en helt ny verden for mig.. 

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth1985

Et IVF-forsøg tager en del længere tid - alt efter om det er kort eller lang protokol. Du kan evt. kigge på min profil for mere Info:-) Du skal endelig bare stille alle de spørgsmål du har - jeg er efterhånden ret prof i behandlingsverdenen,desværre:-(

Anmeld

7. september 2011

Brams

Vi var igennem 5 forsøg inden vi blev sendt videre til IVF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.