kan man dette?? hvad syntes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anonym trådstarter

Vi skal holde barnedåb for vores datter i nevember. og min kæreste mener vi skal ha alle i vores familier med, så vi bliver 70ca. syntes i det er for mange???

og han vil rigtig gerne ha helstegt gris

hvad er jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Vi skal holde barnedåb for vores datter i nevember. og min kæreste mener vi skal ha alle i vores familier med, så vi bliver 70ca. syntes i det er for mange???

hvad er jeres mening

At man skal blive enige, og gøre som man lyster :0)

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

jamen jeg kan godt se fordellen ved at invitere alle, så der ingen sure miner og det os lidt svært at vælge nogen frem for andre da de jo alle er nær familie...

Anmeld

7. september 2011

MIWULA

Helt klart gør hva i sys selv.  Vi var selv 60 til jamies barnedåb.

Anmeld

7. september 2011

Chris86

Her inviterede vi kun dem der "var noget" til pigen...
Bedsteforældre, oldeforældre, moster/faster, onkel og kusine... (dog havde kæresten hans onkel og faster med også)....

Synes ikke der var meget pointe i at invitere folk med som man alligevel "aldrig" ser rigtigt....

Anmeld

7. september 2011

marloutti

Anonym skriver:

hvad er jeres mening

Jeg ville helst ha holdt bare lige for de nærmeste, men min kæreste ville gerne ha al familie og venner med... Vi sorterede dog en del i det, alligevel endte vi med at invitere 70 mennesker... Der kom dog kun 40, da det var midt i juli og der var rigtig mange på ferie.... Vi fik også helstegt pattegris... Mums...

Anmeld

7. september 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

hvad er jeres mening

Vi holdte barnedåb d. 7/8 i år, der var var ca. 66 mennesker.
Det var næsten alle fra vores familier. Og vi Syntes at det så ud til at være mange på papiret, men da alle var kommet, var det slet ikke så slemt.

Anmeld

7. september 2011

Albert/Alberthe1

Det er meget forskelligt hvordan man holder barnedåb! Hvis i vil have hele familien med, så tager i det! Vi var 40 til vores datters dåb og menü'en her var helstegt pattegris!

Så jeg vil bestemt mene at i sagtens kan gøre det!!

Anmeld

7. september 2011

emsaroto

Jeg synes det er helt op til jer. Kommer jo også an på hvor jeres budget ligger. 

Held og lykke med det i hvert fald 

Anmeld

18. september 2011

Morbille

Anonym skriver:

hvad er jeres mening

vi havde 50 med til vores datter`s navngivelsesfest og vi fik helstegt gris, og det var bare alt for godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.