Hvad sover jeres børn i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Mussen2

Har jeres store børn (2 år plus) en dragt at sove i? Eller sover de i termotøj eller har de et sæt nattøj?

Pt. sover min datter med dyne, men inden længe kommer hun i voksien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Na-Wi

Mussen2 skriver:

Har jeres store børn (2 år plus) en dragt at sove i? Eller sover de i termotøj eller har de et sæt nattøj?

Forstår ikke helt hvad du mener, er det en lur om dagen eller er det om natten ?

Om dagen sover min dreng på snart 2 i sin barnevogn, og lige nu har han kun en body på men det ændres snart da det er ved at blive små koldt

Om natten sover han i sin seng med sit sæt nattøj som består af en langærmet body og et par meget løse bukser

Håber det var svar nok  

Anmeld

6. september 2011

Na-Wi

Mussen2 skriver:

OG han sover forresten med dyne og hovedpude begge steder

Anmeld

6. september 2011

Isabeau

Mussen2 skriver:

Stella på næsten 2 år sover i body og tykke strømper, samt termodyne til middag og ellers pyjamas om natten. Dynen sparker hun faktisk altid af!

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Mussen2 skriver:

Daniel bliver snart 2 år.
Til middag sover han i sit normale tøj og en dyne i barnevognen. Det samme i vuggestuen.

Om natten har han en natdragt på, med eller uden fødder, alt efter dagens temperatur. Og selvfølgelig en dyne, som han sparker af

Anmeld

8. september 2011

Brams

Lærke er knap 2 år og sover i en body og et par strømper i sin barnevogn (hvis det er koldt, så strømpebukser og en lang bluse. Hun har sin dyne og sove med. Om natten sover hun i body, natdragt og strømper. Hun har en dyne i din seng, men nægter at bruge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.