Hejsa alle sammen.
Jeg er lige ano, da man aldrig ved hvem der kigger med 
Min kæreste bliver snart 30 år og vi har herhjemme (ungerne og jeg) i tankerne at give ahm en hundehvalp.. Kan man det?
Historien bag er at vi havde en hund vi måtte aflive fordi den blev syg og vi ville ikke anskaffe os en ny da vi bor i lejlighed og tiden ikke var til det da jeg var højgravid, bækkenløsning og dårlig arbejdssituation.
Nu står vi til at flytte og får en lille have, hunden skal være mindre og jeg har forhåbentlig nyt arbejde til den tid når kæresten fylder år. Hvis ikke jeg er i arbejde så tror jeg at vi dropper det da det er vigtigt at vi er sikre på at tiden er til det og at en af os kan nå hjem og lufte den. Min kæreste er meget sent hjemme hver dag og derfor afhænger det lidt af at jeg har et job der gør det muligt at nå at hente børn og lufte hunden i ordentlig tid. Jeg tænker at det bliver hårdt for mig, men muligheden for at lukke den i haven og så gå med den om aftenen * 2 er der jo også lige pludselig nu man får en have..
Kæresten er meget vild efter tanken om at vi skal have hund igen, hvor det er mig der holder igen netop fordi jeg ikke aner hvordan mine arbejdsdage kommer til at se ud, men jeg skal jo under alle omstændigheder kunne nå hjem og hente børn så det er vel ikke helt umuligt. 
Skal jeg gøre det??
Anmeld