Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun sej
Blir da helt stolt på dine vegne Glæder mig til vores lille prinsesse kan gå men håber lidt bistænderne kommer før hun går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: .. Jepper, altså hun falder da :b men idag 3 dage efter hun blev 10 måneder, går hun op til 15 skridt .. En liiille video af bissen iiih, og så kom videon ikke med .. prøver igen ..
.. Jepper, altså hun falder da :b men idag 3 dage efter hun blev 10 måneder, går hun op til 15 skridt ..
En liiille video af bissen
iiih, og så kom videon ikke med .. prøver igen ..
Hold op hvor er hun bare dygtig...
MillesMor111010 skriver: Hvor er hun sej Blir da helt stolt på dine vegne Glæder mig til vores lille prinsesse kan gå men håber lidt bistænderne kommer før hun går
taak !!
ja ik hehe
ååh har hun ikke fået tænder endnu? :b jeg synes det er meeega mærkeligt nu, at se billeder af Naomi uden tænder hehe
Mor-til-asta-09 skriver: Hold op hvor er hun bare dygtig...
Tusind tak det er hun helt sikkert
Babymor2010 skriver: Hvor er hun dygtig Så langt fremme er vi slet ikke herhjemme endnu
Hvor er hun dygtig Så langt fremme er vi slet ikke herhjemme endnu
det kan stadig nåes hehe? :b
Isabella er jo kun 4 dage ældre end Naomi
Men ja hun er virkelig dygtig
Maggieh skriver: Sådan :b
Sådan :b
Ih hvor er hun altså dygtig...
Maggieh skriver: det kan stadig nåes hehe? :b Isabella er jo kun 4 dage ældre end Naomi Men ja hun er virkelig dygtig
:O hold da op hun er dygtig søde
det er snart vores rur hihi
ihhh hvor er hun bare smadder dygtig
Maggieh skriver: taak !! ja ik hehe ååh har hun ikke fået tænder endnu? :b jeg synes det er meeega mærkeligt nu, at se billeder af Naomi uden tænder hehe
Nix ingen tænder her og hun er alligevel snart 11 mdr (bliver hun den 11/9)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128