Boas, 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Nettemor

kitty skriver:

Ja, der er allerede gået 2 mdr siden den vilde torden-nat, hvor Tivoli blev evakueret og KBH stod under vand. Det er derfo også 2 mdr siden at vores skønne søn Boas blev født!

Boas er en nem og rolig dreng, der har let til smil og er tryg ved mennesker omkring sig. Vi har haft besøg af de første to tigere og det varer nok ikke længe inden den næste kommer på visit. De er ikke sjove når de er der, men det er fantastisk at se den udvikling den fører med sig!

Boas bliver stadig fuldamet og tager godt på. SP kommer fredag, så den nyeste vægt jeg har på ham er en måned gammel.. Der sagde den 4550gr, så vi regner med +1kg og måske mere

Vi har det godt, hele familien, og alt er dejligt. Det er virkelig lykken at være blevet en familie på 3.

Et sort/hvid billede af den lille gut, taget igår aftes. Og et i farver fra søndag, hvor han var præcis 2. mdr. gammel!

er det virkelig 2 mdr siden du fik ham? føler det var i sidste uge jeg så de dugfriske billeder af en lille nyfødt krølfis med det fantastiske navn...

han ser bare mega dejlig ud! stort tillykke med 2 mdrs dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvor er det dejligt at læse

Han er simpelthen bare skøn!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Ja, der er allerede gået 2 mdr siden den vilde torden-nat, hvor Tivoli blev evakueret og KBH stod under vand. Det er derfo også 2 mdr siden at vores skønne søn Boas blev født!

Boas er en nem og rolig dreng, der har let til smil og er tryg ved mennesker omkring sig. Vi har haft besøg af de første to tigere og det varer nok ikke længe inden den næste kommer på visit. De er ikke sjove når de er der, men det er fantastisk at se den udvikling den fører med sig!

Boas bliver stadig fuldamet og tager godt på. SP kommer fredag, så den nyeste vægt jeg har på ham er en måned gammel.. Der sagde den 4550gr, så vi regner med +1kg og måske mere

Vi har det godt, hele familien, og alt er dejligt. Det er virkelig lykken at være blevet en familie på 3.

Et sort/hvid billede af den lille gut, taget igår aftes. Og et i farver fra søndag, hvor han var præcis 2. mdr. gammel!

Nej hvor er han bare lækker Jeg kan ikke forstå der er gået 2 måneder. Jeg synes min tidsregning er total off pt., og jeg var sikker på det nok var max en måned siden du fødte. Tillykke med de 2 måneder til baby-Boas!

Anmeld

8. september 2011

otlitrom

numsefisk skriver:

Hvor er det dejligt at læse

Han er simpelthen bare skøn!

TAK!

Og tak for tøjet. Han har hej-bodyen på på det ene billede, den passer perfekt!

Anmeld

8. september 2011

otlitrom

I FÅR LIGE FÆLLESSVAR, Jeg er for doven til at svare alle (læs: Boas har været en pyldret banan idag )

TAAAAAK! De to mdr. er gået så sindtsygt stærkt! SP kommer i morgen, og jeg er spændt på at se, hvor meget han er vokset!

Anmeld

8. september 2011

B&J

nej han er godt nok lige til at kysse han er såå lækker..

og hvor er det dejligt det hele køre  bare der ud af

Anmeld

8. september 2011

Dinna88

Åh! Lækker er han da

Jeg bed lige mærke I at man på billede 1 kan se fotografen i hans højre øje!!  

Anmeld

8. september 2011

otlitrom

Dinna88 skriver:

Åh! Lækker er han da

Jeg bed lige mærke I at man på billede 1 kan se fotografen i hans højre øje!!  

Jep, det er mor man kan se

Anmeld

8. september 2011

Dinna88

kitty skriver:

Jep, det er mor man kan se

Hvor er det sjovt

Anmeld

27. september 2011

Sakris

Åh hvor er han bare smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.