Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange gange har jeres nyfødte "lavet" i bleen om dagen? Jeg er oppe på omkring 15 bleer dagligt og ikke én eneste er blot en tisseble.... Afventer svar fra lægen på afføringsprøve, men ville MEGET gerne høre, hvor mange gange om dagen i ser "en farvet konstans i bleen", he he
Knus
Stefanie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det oplevede jeg da godt nok ikke med min datter tror max vi var på 4 bæ bleer
mth1987 skriver: det oplevede jeg da godt nok ikke med min datter tror max vi var på 4 bæ bleer
Ok så det er måske normalt at have mere end én om dagen... Kan nemlig slet ikke huske det fra min søn. Vi har nemlig også 4-5 som er godt fyldte og resten er våde prutter (ret våde prutter) og det er bare hele tiden, så det kan næsten ikke betale sig at give hende ny ble på.... Mange tak for svar.
Vi havde ca 10 bleer med lort i døgnet
Stefanie8 skriver: Hvor mange gange har jeres nyfødte "lavet" i bleen om dagen? Jeg er oppe på omkring 15 bleer dagligt og ikke én eneste er blot en tisseble.... Afventer svar fra lægen på afføringsprøve, men ville MEGET gerne høre, hvor mange gange om dagen i ser "en farvet konstans i bleen", he he Knus Stefanie
For en nyfødt tror jeg ikke, det er helt unormalt. Måske skifter du bleen for hurtigt, før babyen har 'lavet færdigt'.
max 3 og sådan har det været med alle tre unger
Der var en periode da Silas var nyfødt at han havde i hver ble... Ikke altid meget, men der var ALTID noget udover tis i bleen... Det stoppede da han var ca. 1½ måned.... Var helt underligt at man ikke skulle væbne sig med alt muligt når man skulle skifte ble....
JeNoVa skriver: For en nyfødt tror jeg ikke, det er helt unormalt. Måske skifter du bleen for hurtigt, før babyen har 'lavet færdigt'.
Tror også vi skiftede ble hver til hver anden time eller sådan noget... Også om natten.... For søren man er blevet klogere
Muhmi skriver: Der var en periode da Silas var nyfødt at han havde i hver ble... Ikke altid meget, men der var ALTID noget udover tis i bleen... Det stoppede da han var ca. 1½ måned.... Var helt underligt at man ikke skulle væbne sig med alt muligt når man skulle skifte ble....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128