Hvor mange gange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. september 2011

1000Ben

Hvor mange gange har jeres nyfødte "lavet" i bleen om dagen? Jeg er oppe på omkring 15 bleer dagligt og ikke én eneste er blot en tisseble.... Afventer svar fra lægen på afføringsprøve, men ville MEGET gerne høre, hvor mange gange om dagen i ser "en farvet konstans i bleen", he he

Knus

Stefanie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

mth1987

det oplevede jeg da godt nok ikke med min datter tror max vi var på 4 bæ bleer

Anmeld

6. september 2011

1000Ben

mth1987 skriver:

det oplevede jeg da godt nok ikke med min datter tror max vi var på 4 bæ bleer

Ok så det er måske normalt at have mere end én om dagen... Kan nemlig slet ikke huske det fra min søn. Vi har nemlig også 4-5 som er godt fyldte og resten er våde prutter (ret våde prutter) og det er bare hele tiden, så det kan næsten ikke betale sig at give hende ny ble på.... Mange tak for svar. 

Anmeld

6. september 2011

Mussen2

Vi havde ca 10 bleer med lort i døgnet

Anmeld

7. september 2011

JeNoVa

Stefanie8 skriver:

Hvor mange gange har jeres nyfødte "lavet" i bleen om dagen? Jeg er oppe på omkring 15 bleer dagligt og ikke én eneste er blot en tisseble.... Afventer svar fra lægen på afføringsprøve, men ville MEGET gerne høre, hvor mange gange om dagen i ser "en farvet konstans i bleen", he he

Knus

Stefanie 

For en nyfødt tror jeg ikke, det er helt unormalt. Måske skifter du bleen for hurtigt, før babyen har 'lavet færdigt'.

Anmeld

7. september 2011

SHERO

Puhh det er var maaange, tror heller ikke jeg skiftede nogen kun tis'bleer.. :-D Hvis du ammer er det vist helt normalt.. :-) i hvert fald hvad jeg fik afvide...

Anmeld

7. september 2011

norenberg

max 3 og sådan har det været med alle tre unger

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Der var en periode da Silas var nyfødt at han havde i hver ble... Ikke altid meget, men der var ALTID noget udover tis i bleen... Det stoppede da han var ca. 1½ måned.... Var helt underligt at man ikke skulle væbne sig med alt muligt når man skulle skifte ble....

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

JeNoVa skriver:

For en nyfødt tror jeg ikke, det er helt unormalt. Måske skifter du bleen for hurtigt, før babyen har 'lavet færdigt'.

Tror også vi skiftede ble hver til hver anden time eller sådan noget... Også om natten.... For søren man er blevet klogere

Anmeld

7. september 2011

sarahb

Muhmi skriver:

Der var en periode da Silas var nyfødt at han havde i hver ble... Ikke altid meget, men der var ALTID noget udover tis i bleen... Det stoppede da han var ca. 1½ måned.... Var helt underligt at man ikke skulle væbne sig med alt muligt når man skulle skifte ble....

det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.