HUSK (positiv opsang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Doktor Doolittle

hvilket fantastisk site baby.dk er

Lad os alle passe på hinanden herinde og opføre os ordentligt, være nogle ordentlige mennesker og sige tingene på en ordentlig måde.

Det følte jeg lige trang til at minde mig selv og I andre skønne tøser om efter at have catchet op på nogle tråde, jeg ikke havde fået læst

TRUUUUUUT og slut Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Lad os alle passe på hinanden herinde og opføre os ordentligt, være nogle ordentlige mennesker og sige tingene på en ordentlig måde.

Det følte jeg lige trang til at minde mig selv og I andre skønne tøser om efter at have catchet op på nogle tråde, jeg ikke havde fået læst

TRUUUUUUT og slut Tina

Hørt......
Helt enig

Anmeld

17. januar 2009

Becks

Doktor Doolittle skriver:

TRUUUUUUT og slut Tina

Enig søde Dok...

Tænk over at det skrevne ord kan lyde hårdere end det er ment, at vi alle er forskellige, og at ikke alle lever på samme måde som en selv. Husk når du skriver i en debat at "gå efter bolden ikke personen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.