hmm hvad skulle man dog finde på ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

N&J

Anonym skriver:

det er sådan at kæresten og jeg har 4-årsdag her d. 13/10 hvor er det vildt!!
men vil gerne give ham et eller anden, det behøver ikke at koste det vilde, men mere noget for at vise jeg Elsker ham af hele mit hjerte..

nogle gode ideér ? eller hvad kunne man finde på..  alle forslag er velkommende

Hvad med at låne en bog om massage evt. intim massage.. hihi (hvis det skal være ekstra fræk) og så bare give ham det og en lækker middag I bestiller udefra (som roomservice) så I ikke skal stå ved kødgryderne, skal det være den mere sjove del, så kunne en tur til en forlystelsespark måske være sagen.. 

Hvis det mere er ting, så et ur, et abb. på et magasin som han elsker eller ligende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Hvad med at låne en bog om massage evt. intim massage.. hihi (hvis det skal være ekstra fræk) og så bare give ham det og en lækker middag I bestiller udefra (som roomservice) så I ikke skal stå ved kødgryderne, skal det være den mere sjove del, så kunne en tur til en forlystelsespark måske være sagen.. 

Hvis det mere er ting, så et ur, et abb. på et magasin som han elsker eller ligende.. 

har også overvejet om vi skulle tage et sted hen alle 3 men det er en torsdag.. så tror bare den står på lidt hjemlig hygge..
Massage er han slet slet ikke til, han tror han skal dø når jeg nærmer mig..

Anmeld

7. september 2011

emsaroto

Anonym skriver:

jep ?

Lækkert morgenmad på sengen, det ville jeg have gjort! 

Anmeld

7. september 2011

sarahb

Jeg har lavet en bog der hedder 50 grunde til hvorfor jeg elsker dig. Og så dekoreret med pap hjerter osv og så skrevet 50 grunde til hvorfor jeg elsker ham . Så når det er en speciel dag skriver jeg nogle ekstra grunde i..
Han blev såååå glad

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Lækkert morgenmad på sengen, det ville jeg have gjort! 

Det er bare en torsdag, og han skal på arbejde tidlig. ellers en kanon ide den må jeg bruge i weekenden

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg har lavet en bog der hedder 50 grunde til hvorfor jeg elsker dig. Og så dekoreret med pap hjerter osv og så skrevet 50 grunde til hvorfor jeg elsker ham . Så når det er en speciel dag skriver jeg nogle ekstra grunde i..
Han blev såååå glad

Org den var sød.. tror jeg da lige at jeg snupper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.