min baby tager ikke på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

hej piger,

jeg har lige haft besøg af sp - og min lille datter har kun taget 40 gram på siden sidste onsdag!

efter fødsel tabte hun 210 gram hvilket var ok, den første uge efter vi var kommet hjem havde hun taget 100 gram på og denne gang hvor sp var på besøg kun 40 gram.

hun får mælk hver 3 -4 timer og hun får 70 ml pr gang ( jeg malker ug og gir mme) hvilket sp selv har anbefalet og det holder hun fast ved at vi skal blive ved med.

min datter er frisk, og følger godt med, go øjenkontakt osv, sp kan ikke sætte en finger på hvorfor hun ikke tager mere på, men nu skal vi så ha hende tjekke med vores læge om der er noget sp har overset..

kom lige med nogen opmuntrende ord piger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

mth1987

du skal bare tage det helt stille og roligt.. min datter var stor da hun blev født med blev ved med at tabe sig og det blev pointeret af både sp og lægen, fordi hun ikke fulgte deres grafer, men hun følger sin helt egen. hun har altid spist godt , men vokser langsomt og tager ikke særligt meget på. sidst vi var til lægen da hun sku ha 12 mdr vacc var hun stadig "for" lille efter lægens graf. men hun passer sammen og så er hun en vildbasse så når jo at forbrænde alt det hun spiser

ingen grund til bekymring vil jeg mene.. de sp´ere har det med at male fanden på væggen nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.