Hvad sys du er pænest? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

FrkT

Nataly er klart at foretrække i mine øjne. Dicte er ikke direkte grimt, men bestemt ikke min smag..

Men vil dog sige at jeg slet ikke bryder mig om stavemåden Nataly.... synes KLART det er pænere med Natalie - du kan jo sagtens udtale det på engelsk alligevel, altså Natali i udtalen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Levi&LilysMor

Dicte synes jeg er sødest

Anmeld

6. september 2011

Isabeau

Camillakn skriver:

Jeg stemte 1.

Syntes Dicte lyder meget gammeldags .

Men det kan jo være når du fødder at et af navnene bare passer helt perfekt og det andet er helt forkert Så hvis i holder fast på begge navne, finder i måske svaret når i kigger på jeres lille guldklump

Sådan gjorde vi det Vi havde 2 navne og da hun kom ud, lignede hun mere en Stella end en Vinni

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Kan bedst lide Dicte, men det er mest pga. måden i staver Nataly på. Jeg ville nok stave det Natalie Godt nok en mindre detalje, men synes bare det "ser pænere ud" på den måde. hehe

Præcis de samme tanker her!

Anmeld

6. september 2011

Mille83

NovaNataly skriver:

Vi fandt lige et navn både mig, min kæresteog svigermor sys er rigtig pænt... Vi står mellem Nataly, som vi har holdt på hele vejen igennem, og nu Dicte, som vi sys er vildt flot og sødt...Hvad sys du er pænest?

Hvad med Nataly Dicte 

Anmeld

7. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Mille83 skriver:

Hvad med Nataly Dicte 

Ja det kunne man selvfølgelig også

Anmeld

7. september 2011

Brams

NovaNataly skriver:

Vi fandt lige et navn både mig, min kæresteog svigermor sys er rigtig pænt... Vi står mellem Nataly, som vi har holdt på hele vejen igennem, og nu Dicte, som vi sys er vildt flot og sødt...Hvad sys du er pænest?

Er helt klart mest til Dicte - så sødt navn

Anmeld

7. september 2011

tinasmor

Frøken J. skriver:

Kan bedst lide Dicte, men det er mest pga. måden i staver Nataly på. Jeg ville nok stave det Natalie Godt nok en mindre detalje, men synes bare det "ser pænere ud" på den måde. hehe

Enig med stavemåden hvis I (TS) vælger det første navn

Anmeld

7. september 2011

.....

Helt klart Nataly , bryder mig ikke om det andet navn, det er for gammeldags efter min mening.

Anmeld

7. september 2011

Wimmie

NovaNataly skriver:

Helt klart Dicte - synes det er super sødt 

Kunne også sagtens have overvejet det til vores datter, men min lillesøster hedder Ditte, så jeg synes det lå for tæt op ad hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.