Vi har smadret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Doktor Doolittle

hele drengenes værelse Gulvet er hevet op, tapetet er ved at blive taget ned, alle søm/skruer er hevet ud og der ligner i det hele taget en byggeplads derinde
De sidste 2 lørdage har drengene og jeg startet dagen med at tage håndværker-tøjet på og så har vi ellers været i gang. Det er super hyggeligt med 2 små hjælpere
Sidste lørdag hjalp de med at tømme værelset og skrue ud og ned.
I dag har Theo hjulpet med at tage tapet ned og William har puttet alle tapetstumperne i affaldssække plus gjort væggen våg med vand og skurebørste
Aktive knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Diana...

Ej hvor lyder det bare super hyggeligt, os sjovt for dem at de med til deres eget værelse...

Rigtig god arbejds lyst til jer

Knus Diana

Anmeld

17. januar 2009

Becks

Hej dok...

Hvor lyder det altså bare hyggeligt

Rigtig god arbejdslyst

Knus Beck - Som burde være igang med at pakke lejlighed ned, især nu da der kommer nogle og ser på lejligheden på mandag

Anmeld

17. januar 2009

Doktor Doolittle

HOV er du ved at sælge??? Hvor skal I flytte hen?

Anmeld

17. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Doktor Doolittle skriver:

hele drengenes værelse Gulvet er hevet op, tapetet er ved at blive taget ned, alle søm/skruer er hevet ud og der ligner i det hele taget en byggeplads derinde
De sidste 2 lørdage har drengene og jeg startet dagen med at tage håndværker-tøjet på og så har vi ellers været i gang. Det er super hyggeligt med 2 små hjælpere
Sidste lørdag hjalp de med at tømme værelset og skrue ud og ned.
I dag har Theo hjulpet med at tage tapet ned og William har puttet alle tapetstumperne i affaldssække plus gjort væggen våg med vand og skurebørste
Aktive knus fra mig

Lyder rigtig hyggeligt, ikke mindst for ungerne

Held og lykke med projektet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.