Siger en underlig lyd. :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2011

MIWULA

Jamie er her på det sidste begyndt og komme med en underlig lyd som om han har svært ved at få vejret eller nærmere sagt som om man puster ham i hoved eller han får vind i hoved. Ved ikk om nogle af jer kender til det?? Er lidt i tvivl om det måske er noget han gør for sjov eller om det er noget der skal undersøges? Håber i kan hjælpe. På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

B&J

har han lige været forkølet??

da vores dreng havde astmatisk bronkitis lød han som en hval når han træk vejret sådan brummende sjov lyd..

men ellers ring og få en tid heller engang for meget ind for lidt så man er sikker på at den lille har det godt

Anmeld

6. september 2011

Chris86

Sådan lige umiddelbart, tror jeg det er det samme vores datter gør? :O)
Jeg har tænkt samme tanke som dig, om det noget der skal kigges på...
MEN tror bare det er pjat.. lige så snart du kigger på hende så smiler hun eller griner.. Det lyder som om hun prøver på at snakke, bare ved tat luften ind i stedet for ud

Anmeld

6. september 2011

Heidimed lea

synes også at det lyder som astmatisk broncitis.. mine børn har det...   er han forkølet???

Anmeld

6. september 2011

Chris86

B&J skriver:

da vores dreng havde astmatisk bronkitis lød han som en hval når han træk vejret sådan brummende sjov lyd..

men ellers ring og få en tid heller engang for meget ind for lidt så man er sikker på at den lille har det godt

Hmm skal man ikke have hoste også, hvis det er det?

Anmeld

6. september 2011

MIWULA

B&J skriver:

Nej det har han nemlig ikk. ja det må jeg nok hellere gøre.

Anmeld

6. september 2011

B&J

Chris86 skriver:

Hmm skal man ikke have hoste også, hvis det er det?

det havde vores dreng ikke det var  kun i starten men nogle får det også uden hosten men det kan jo også være astma bare..

Anmeld

6. september 2011

MIWULA

Chris86 skriver:

Sådan lige umiddelbart, tror jeg det er det samme vores datter gør? :O)
Jeg har tænkt samme tanke som dig, om det noget der skal kigges på...
MEN tror bare det er pjat.. lige så snart du kigger på hende så smiler hun eller griner.. Det lyder som om hun prøver på at snakke, bare ved tat luften ind i stedet for ud

Hehe ja også lidt det jeg tænkte.  Det bare ikk så sjovt for mor og far. hehe

Anmeld

6. september 2011

MIWULA

Heidimed lea skriver:

synes også at det lyder som astmatisk broncitis.. mine børn har det...   er han forkølet???

Nej han er ikk forkølet og har heller ikk været det her for nylig.

Anmeld

6. september 2011

B&J

MIWULA skriver:

Nej det har han nemlig ikk. ja det må jeg nok hellere gøre.

okay for det kan jo også være astma, men det kan også bare være det er en lyd han laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.