Sommerjakke eller vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Mussen2

Hvad bruger jeres børn pt i dagplejen? Hvor meget overtøj har de med der oppe? Jeg synes næsten en vinterjakke er for varm endnu, men som her til morgen når de skal ud og gå, så er det vel ok?????? Jeg synes det er svært, hvor meget og hvor lidt man skal give dem på og med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

NinaNymannMadsen

min datter har en jakke der lige til midt i mellem. den er ikk for varm men heller ikke for kold.

det er en rød strik jakke der er foret med fleec (staves) og så har hun sin sommer hat på.

hun kommer afsted i bodystoking, bluse, bukser og strømber og selvf jakke.

og kondisko.

i dagplejen har hun gummiestøvler, regnbukser og regnjakke og skiftetøj.

Anmeld

6. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Personligt synes jeg ikke, at det er koldt nok til vinterjakke. Hvad skal man så give dem på når det bliver rigtig koldt

Jeg giver begge børn termojakke på og hvis det blæser rigtig meget får de enten deres sommerjakke eller regnjakke på udover

Anmeld

6. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Hvad bruger jeres børn pt i dagplejen? Hvor meget overtøj har de med der oppe? Jeg synes næsten en vinterjakke er for varm endnu, men som her til morgen når de skal ud og gå, så er det vel ok?????? Jeg synes det er svært, hvor meget og hvor lidt man skal give dem på og med.

Min datter på 1½ år bruger bestemt ikke vinterjakke endnu !

Hun har dette med i DP:

Regntøj og gummistøvler

Molo fleece jakke og en overgangsjakke

sko og en lille hue

Anmeld

6. september 2011

B&J

vores søn bruger kun hans overgangstøj ind til videre og regntøj

Anmeld

6. september 2011

Mussen2

NNM skriver:

min datter har en jakke der lige til midt i mellem. den er ikk for varm men heller ikke for kold.

det er en rød strik jakke der er foret med fleec (staves) og så har hun sin sommer hat på.

hun kommer afsted i bodystoking, bluse, bukser og strømber og selvf jakke.

og kondisko.

i dagplejen har hun gummiestøvler, regnbukser og regnjakke og skiftetøj.

Det lyder meget lig her. Det er forskelligt om jeg giver hende langærmet body eller kortærmet på, afhængig af vejret

Jeg synes også det virkede for tidligt med vinterjakken - nu skal det siges det er n fra Bilka sidste år, som ikke er vanvittig tyk - men årsagen til at jeg tog den på hende i morgens, var fordi vi havde glemt hendes jakke i DP i går.

Og DP´s kommentar, da vi troppede op i den, var at det var sørme en god ide. Så tænkte jeg strakt, når for søren, den har hun savnet/manglet, men det kan sagtens være det ikke var sådan kommentaren skulle forståes

Anmeld

6. september 2011

Mussen2

B&J skriver:

vores søn bruger kun hans overgangstøj ind til videre og regntøj

Hvad er overgangstøj?

Anmeld

6. september 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Min datter på 1½ år bruger bestemt ikke vinterjakke endnu !

Hun har dette med i DP:

Regntøj og gummistøvler

Molo fleece jakke og en overgangsjakke

sko og en lille hue

Hvad er en overgangsjakke?

Anmeld

6. september 2011

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Personligt synes jeg ikke, at det er koldt nok til vinterjakke. Hvad skal man så give dem på når det bliver rigtig koldt

Jeg giver begge børn termojakke på og hvis det blæser rigtig meget får de enten deres sommerjakke eller regnjakke på udover

Ja, god ide. Termotøj er en rigtig god ting.

Anmeld

6. september 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Hvad er en overgangsjakke?

En blanding af en sommer og efterårs jakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.