Ökonorms tekstilfarver udgår - hvad anbefaler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.233 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Rosa

Ökonorms lækre økologiske tekstilfarver som er geniale til hjemmefarvning af kedelige eller plettede bodyer m.m. er udgået i almindelig nethandel!!!  De vil fremover kun sælge til industrien... Og her står jeg og har købt hvid uld ind til hele vinteren som skulle farves i den lækre solgule og chokoladebrune, og så er det sørme kun den gule som kan fås rundt omkring på restlager 

Jer der har farvet tøj hjemme - hvad anbefaler I? Gerne noget økohalløj eller i det mindste ikke helt giftigt 

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg er ikke sikker, men mener bestemt min veninde køber det på ebay til ingen penge. 

Om det er øko ved jeg dog ikke, ved bare hun ikke betaler halvt så meget som herhjemme.

Jeg er tilgengæld på jagt efter billig uld

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. september 2011

132319

Rosa skriver:

Ökonorms lækre økologiske tekstilfarver som er geniale til hjemmefarvning af kedelige eller plettede bodyer m.m. er udgået i almindelig nethandel!!!  De vil fremover kun sælge til industrien... Og her står jeg og har købt hvid uld ind til hele vinteren som skulle farves i den lækre solgule og chokoladebrune, og så er det sørme kun den gule som kan fås rundt omkring på restlager 

Jer der har farvet tøj hjemme - hvad anbefaler I? Gerne noget økohalløj eller i det mindste ikke helt giftigt 

Kh

Rosa

Jeg følger lige med -Og det må gerne være noget der ikke skal i vaskemaskinen 

Anmeld

5. september 2011

Rosa

numsefisk skriver:

Jeg er ikke sikker, men mener bestemt min veninde køber det på ebay til ingen penge. 

Om det er øko ved jeg dog ikke, ved bare hun ikke betaler halvt så meget som herhjemme.

Bilka har kort- og langærmede bodyer og leggins til 80 kr pr del i øjeblikket. I hvidt 

Anmeld

5. september 2011

Rosa

numsefisk skriver:

Chekkede lige ebay - ingen resultater 

Anmeld

5. september 2011

Rosa

132319 skriver:

Jeg følger lige med -Og det må gerne være noget der ikke skal i vaskemaskinen 

Jojo, gerne i maskinen!  Det bliver nu engang flottest 

Anmeld

5. september 2011

132319

Jojo, gerne i maskinen!  Det bliver nu engang flottest 

Ja men min maskine kan ikke lide det 

Der er sådan en dum gummikant som er holdt fast af en endnu dummere plastikring.

Sidst jeg hjemmefarvede, var der blåt inde i den dumme gummiring og jeg fik taget den dumme plastikring af for at kunne gøre det rent -Big mistake, det tog 2 timer at sætte den på igen....

Derfor: Ingen farve til maskinen, til mig 

Anmeld

5. september 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Oz mig, men altså i metervarer hehe....

Anmeld

5. september 2011

numsefisk

Rosa skriver:

Chekkede lige ebay - ingen resultater 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=fabric+dye&_sacat=See-All-Categories

Her er masser

Anmeld

5. september 2011

numsefisk

mariamiss6 skriver:

Oz mig, men altså i metervarer hehe....

Hi hi har lige købt noget på tilbud til 30 kr meteren

Tog så også det sidste de havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.