Manglende ÆL :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Ud fra mine ÆL teste har jeg ingen >ÆL haft .. Den skulle gerne toppe i dag men der er kun en MEEEGET svag streg på testen, den er nærmest ikke til at se ..

ØV !

Jeg har forresten PCO ..

Ville intet andet end at snøfte lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

AnneP

Anonym skriver:

Ud fra mine ÆL teste har jeg ingen >ÆL haft .. Den skulle gerne toppe i dag men der er kun en MEEEGET svag streg på testen, den er nærmest ikke til at se ..

ØV !

Jeg har forresten PCO ..

Kram til dig!

er selv pco-pige.

husk ægløsning er en mangelvarer for alle pco piger  Så det er ikke fordi du er mærkelig, selv om man noglegange føler sig sådan!

Anmeld

5. september 2011

Rockertand

ØV !

Jeg har forresten PCO ..

Du kan ikke bruge ægløsningsteste, når du har PCO, da dine peaks ikke opfører sig, som ikke-PCO-kvinders,  - og så ligger det i sygdommen, at du danner ægblærer, men at de går i stå, inden der er normal ægløsning.  Hvis du er under behandling, og din cyklus er stabiliseret, så er der større chance for, at du kan få normalt resultat.

Derudover kan du have haft ægløsning uden at opdage det - hvis du kun har haft højt peak i 2-3 timer midt nat, så har du næppe testet i det tidsrum, og dermed har du ikke opdaget LH-stigningen. Vi er mange, der har kunnet teste positivt over flere dage, men der er lige så mange, der ikke får en positiv test, fordi deres test-vindue opstår, når de ikke tester.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Kram til dig!

er selv pco-pige.

husk ægløsning er en mangelvarer for alle pco piger  Så det er ikke fordi du er mærkelig, selv om man noglegange føler sig sådan!

Takfor det

Ja man føler ikke helt ens krop fungere på nogen måde :s

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan ikke bruge ægløsningsteste, når du har PCO, da dine peaks ikke opfører sig, som ikke-PCO-kvinders,  - og så ligger det i sygdommen, at du danner ægblærer, men at de går i stå, inden der er normal ægløsning.  Hvis du er under behandling, og din cyklus er stabiliseret, så er der større chance for, at du kan få normalt resultat.

Derudover kan du have haft ægløsning uden at opdage det - hvis du kun har haft højt peak i 2-3 timer midt nat, så har du næppe testet i det tidsrum, og dermed har du ikke opdaget LH-stigningen. Vi er mange, der har kunnet teste positivt over flere dage, men der er lige så mange, der ikke får en positiv test, fordi deres test-vindue opstår, når de ikke tester.

Jeg er helt "ny" <PCO pige så ved ikke så meget endnu .. men mange tak for den meget nyttige viden !

Jeg var slet ikke klar over at jeg ikke kunne bruge de tests ..

Jeg er forresten ikke i behandling ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.