Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder fra mobilen (: sorry, men kan sendes til mobil, men gider altså ikke bruge penge på at sende til 100 mennesker, hvis man ved på forhånd man ikke mangler en eller nóget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina92 skriver: Jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder fra mobilen (: sorry, men kan sendes til mobil, men gider altså ikke bruge penge på at sende til 100 mennesker, hvis man ved på forhånd man ikke mangler en eller nóget
AnjaM skriver: måske en beskrivelse af vognen ville være meget god så.. Mærke, stand og pris..?
måske en beskrivelse af vognen ville være meget god så.. Mærke, stand og pris..?
500kr. mærket ved jeg faktisk ikke, den er fin stand, kan faktisk ikke ses den er brugt (: der er forlæder med, vendbar styr og knækstyr (:
Google lige, der er magen til denne. Ud over styret har et mellemrum imellem gummiet (: http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/anden-model/annonce/12078620?imagepos=4#images
Kom nu folksen, jeg skal af med den, den står i vejen (:
Nina1988 skriver: Hvor i landet står den?
Hvor i landet står den?
Hobro (:
Sabina92 skriver: Hobro (:
Nina1988 skriver: Okay det er lige langt nok... Bor selv i Helsingør
Okay det er lige langt nok... Bor selv i Helsingør
Øv, skal virkelig af med den, har ikke plads til flere køretøjer
den er mere rød end billedet viser (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128