Spiser han for meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Så lige i en anden debat - at mange af Jeres guldklumper får 2 eller mindre flasker.. Min søn er 11 mdr. og får også 4 flasker om dagen.. Hvilkte skal jeg droppe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

sarahb

jeg ville kun give en inden han skulle sove. Han kan sagtens klare sig uden.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg ville kun give en inden han skulle sove. Han kan sagtens klare sig uden.

Skal jeg så give andet - han skal jo have 400 ml. om dagen...

Anmeld

5. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Vores datter smed flasken få dage efter sin 1 års fødselsdag  

Får de under 400ml erstatning dagligt skal der supleres op med jerndråber  

Anmeld

5. september 2011

sarahb

supplere med jern dråber eller give ham mme i kop når han spiser de andre måltider.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

supplere med jern dråber eller give ham mme i kop når han spiser de andre måltider.

Ligesom Nadia&Daniel's datter - nægter han at drikke sødmælk eller mme i kop, han vil slet ikke åbne munden..

Anmeld

5. september 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ligesom Nadia&Daniel's datter - nægter han at drikke sødmælk eller mme i kop, han vil slet ikke åbne munden..

ja så ville jeg give dråber, det er jo jernen i mme han har brug for. Og så ville jeg give det for at få vænnet ham af. Med min ældste var han flaskefri som 1 årig og som 10 mdr var det kun godnat flaksen han fik.

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Så lige i en anden debat - at mange af Jeres guldklumper får 2 eller mindre flasker.. Min søn er 11 mdr. og får også 4 flasker om dagen.. Hvilkte skal jeg droppe??

Jeg ville som Sarahb skriver kun give den flaske inden han kan sove. Han kan sagtens undvære alle de flasker nu og spise alm. mad med jer andre.

Isabella stoppede med sine flasker som 8 mrd. Hun nægter flasken - vi har ikke prøvet siden. Vi giver hende jerndråber ved siden af, da hun ikke får sin daglige MME. Ikke engang i tudekoppen vil hun have MME.

Anmeld

5. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg ville også nøjes med at give en flaske ingen sengetid og give jernpulver/dråber, hvis ikke han vil drikke MME af kop

Hvor mange måltider spiser han i løbet af dagen udover de 4 flasker?

Anmeld

5. september 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Her er Isabella 11 måneder om 2 dage, og hun får kun sin aften flaske inden sengetid...

Hun trives fint på alm mad og det er jo dejligt at vi kan sidde og spise vores måltider sammen.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.