voksipose i lift = er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Har lige købt en trille lift, og har hørt at madrassen i den ikke er en rød reje værd, så tænkte på at købe en ny madras, MEN, kan en voksipose erstatte madrassen? og kan den være i liften? nogen erfaring=?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

LISBETH:-)

Nej det vil jeg ikke mene den kan - voksien er meget større end liften. Desværre:-(

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Nej det vil jeg ikke mene den kan - voksien er meget større end liften. Desværre:-(

øv da

Anmeld

5. september 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

øv da

Hvorfor vil du også bruge liften hvis du har en voksi? Voksien kan jo sagtens bruges som lift?

Eller du kan gøre som jeg har gjort købe en ordentlig madras til liften, så bruge liften de første par måneder og når baby er lidt større så tage madrassen fra liften og put den i voksiposen så ligger baby dejligt blødt i voksien også, og så er pengene til madrassen ikke spildt!

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Hvorfor vil du også bruge liften hvis du har en voksi? Voksien kan jo sagtens bruges som lift?

Eller du kan gøre som jeg har gjort købe en ordentlig madras til liften, så bruge liften de første par måneder og når baby er lidt større så tage madrassen fra liften og put den i voksiposen så ligger baby dejligt blødt i voksien også, og så er pengene til madrassen ikke spildt!

Købte jo liften først, og jeg synes det er rarest når jeg også vil bruge liften til at han kan sove i herhjemme ) så han ikke altid skal sove i vuggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.