Høj stol :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

morethanperfect

Vi har en Stokke Sitti . Vildt god stol  Fantastisk !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

TineA

K&S skriver:

Vi har en Trip Trap og eeeeelsker den

Vi har også en IKEA stol, når vi skal ud, men jeg synes, der mangler støtte til benene, de hænger bare og dingler

Helt enig her

Vi har både en Stokke og Ikea-stol. Ikea stolen er bare super god at have, når man skal ud - man kan pille benene af på 1 minut.

Stokkestolen kan de jo bruge resten af livet mere eller mindre

Lige nu bruger vi kun Ikea stolen, da William er ved at lære at spise selv, og så er det bare smart med det bord man kan klikke på! Og så er den lige til at smide en tur under bruseren bagefter!

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Vi har en Trip Trap stol - samtidigt har jeg haft vundet bakken til den, som er uundværlig, når man har en datter på 10 mrd, der selv skal lege med maden

Anmeld

5. september 2011

K&S

W.. skriver:

Helt enig her

Vi har både en Stokke og Ikea-stol. Ikea stolen er bare super god at have, når man skal ud - man kan pille benene af på 1 minut.

Stokkestolen kan de jo bruge resten af livet mere eller mindre

Lige nu bruger vi kun Ikea stolen, da William er ved at lære at spise selv, og så er det bare smart med det bord man kan klikke på! Og så er den lige til at smide en tur under bruseren bagefter!

Vi har en TableTop fra Stokke (den fulgte med stolen), som sættes på bordet med sugekopper - den er også lige til at tørre af eller vaske under bruseren

Anmeld

5. september 2011

TineA

K&S skriver:

Vi har en TableTop fra Stokke (den fulgte med stolen), som sættes på bordet med sugekopper - den er også lige til at tørre af eller vaske under bruseren

Smaaaaaart!!  

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

Ja, jeg er så ligbe nødt til at gøre reklame for vores super smarte højstol
Herhjemme har vi en BRIO - Hoskus Pokus højstol. den er PISSE smart, og har tre funktioner; højstol, "gynge" (som bil - dui kan se rattet på billedet) og så bord, så de kan sidde og spise selv eller lege eller noget. Den er vildt smart

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

MissChrista skriver:

Ja, jeg er så ligbe nødt til at gøre reklame for vores super smarte højstol
Herhjemme har vi en BRIO - Hoskus Pokus højstol. den er PISSE smart, og har tre funktioner; højstol, "gynge" (som bil - dui kan se rattet på billedet) og så bord, så de kan sidde og spise selv eller lege eller noget. Den er vildt smart

.. og nå ja, så kan man smide hele stolen ud under bruseren og spule den ren på den måde

Anmeld

5. september 2011

meem

Trip Trap stol... Den kan bruges lige fra de bliver født, og til de sidder på en normal stol... Vi har også den fra Ikea, men synes TripTrap'en er et plus, da vores datter selv kan sætte sig op på den nu, samtidig med synes jeg Ikea stolen har nogle dumme ben.. Den fylder, og vi blev ved med at gå ind i benene på den, da man ikke ligger mærke til den  

Anmeld

6. september 2011

IngenKoPåIsen

Mille83 skriver:

Nemlig, vi har en trip trap og vi bruger faktisk den fra ikea mere 

Vi HAVDE også en Tripp-Trapp, men jeg solgte den, da vi simpelthen aldrig brugte den, efter vi fik den anden

Anmeld

6. september 2011

IngenKoPåIsen

meem skriver:

Trip Trap stol... Den kan bruges lige fra de bliver født, og til de sidder på en normal stol... Vi har også den fra Ikea, men synes TripTrap'en er et plus, da vores datter selv kan sætte sig op på den nu, samtidig med synes jeg Ikea stolen har nogle dumme ben.. Den fylder, og vi blev ved med at gå ind i benene på den, da man ikke ligger mærke til den  

Synes netop benene er SÅ smarte, fordi de ikke kan risikere at lave den der med at sætte fra ved bordet og vælte bagover....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.