Gæstemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

AndreasMor84

Vi skal have gæster i morgen og vil gerne lave lidt lækkert.. synes dog tit jeg "bare" laver de samme retter.. Så hvad er jeres bedste gæstemad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Maja_4000

Vi har ikke gæster særlig tit , da pengene er små for tiden :/'

Men sidst lavede vi kalveculotte med ovnbagte rodfrugter , Jensens favoritsauce og salat med melon .. Det var de glade for

Anmeld

5. september 2011

AndreasMor84

Maja_4000 skriver:

Vi har ikke gæster særlig tit , da pengene er små for tiden :/'

Men sidst lavede vi kalveculotte med ovnbagte rodfrugter , Jensens favoritsauce og salat med melon .. Det var de glade for

Det er også vildt lækkert, men det lavede jeg til os selv her i weekenden, så det gider jeg ik allerede igen i morgen

Anmeld

5. september 2011

nattergalen

Solstråle2011 skriver:

Vi skal have gæster i morgen og vil gerne lave lidt lækkert.. synes dog tit jeg "bare" laver de samme retter.. Så hvad er jeres bedste gæstemad?

Marokkansk kylling i ovnen med gule ris med gul og rød peberfrugter og ristede mandler samt tzaziki.. Nam nam..

Anmeld

5. september 2011

SjeBets

jeg laver ofte Tortillias .. der er ikke noget mere hyggeligt end sådan noget lidt finger mad, hvor man også skal bruge hænderne .... synes ofte det har løsnet folk lidt op, det ik er så formel. 

Elles en steg på grillen, eller en kylling, jamen jeg synes jo ikke der er det som man ikke kan servere. 

Og en hjemmebagt pæretærte til dessert .. Mums .. 

Anmeld

5. september 2011

Kay

vi havde gæster i går... og jeg lavede ristaffel... mums det er godt...

Anmeld

5. september 2011

AndreasMor84

Tak for jeres indput.. en grill har vi ikke og det er bare min svigerfar og konen, så vi behøver vidst ikke noget "løsne lidt op" mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.