Nogen der kan hækle, sy eller strikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Hihi Jamen jeg skal lave en joke med mine svigerforældre.. Fordi min svigermor er sådan en rigtigt helse sy og pædagog mor Og så vidste hun mig sådan en Stof og Stil katalog.. Og deri var der sådan en dinosaur og så sagde jeg at den fik hun i julegave Så sagde hun at den kunne jeg ikke sy .. Så nu skal hun få,.. Men ganske vist laver jeg den ikke.. Men en bruger herinde fra.. Men vil bilde hende en hvid løgn ind  

Ahh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Ahh 

Heheh ja Og ellers vil jeg gerne have nogle fine baby sokker til når engang Jeg er lidt planlægnings kontrol freak

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Heheh ja Og ellers vil jeg gerne have nogle fine baby sokker til når engang Jeg er lidt planlægnings kontrol freak

Hihi kan jeg godt forstå du gerne vil =)

Jeg var i h&m idag.. måtte da lige en tur i baby afdelingen.. kiggede kun!! købte ikke noget

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Hihi kan jeg godt forstå du gerne vil =)

Jeg var i h&m idag.. måtte da lige en tur i baby afdelingen.. kiggede kun!! købte ikke noget

heheh det har jeg også gjort mange gange Nu er jeg begyndt at købe noget når det er på tilbud tilbud Men godt kæresten ikke ved hvor meget. Han ville da tror jeg er skør. Men jeg er ligeglad Jeg glæder mig bar! 

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

heheh det har jeg også gjort mange gange Nu er jeg begyndt at købe noget når det er på tilbud tilbud Men godt kæresten ikke ved hvor meget. Han ville da tror jeg er skør. Men jeg er ligeglad Jeg glæder mig bar! 

Kan jeg godt forstå =D

Var ved at købe en trøje hvor der stod: I look just like my daddy..

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Kan jeg godt forstå =D

Var ved at købe en trøje hvor der stod: I look just like my daddy..

Nååeh  
Jeg har også købt en masse I love dag halløj Og masser andre fine ting på trendsales  

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Nååeh  
Jeg har også købt en masse I love dag halløj Og masser andre fine ting på trendsales  

Ihh hvor skønt!

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Ihh hvor skønt!

jaeh Det er skrækkeligt 

Anmeld

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Okay den vil jeg også gerne se .. : Uh spændende 

Jeg har lagt et billede af en magen til i hvid under kreativ. Jeg er i gang med en i gul  Kan lige finde linket. 

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har lagt et billede af en magen til i hvid under kreativ. Jeg er i gang med en i gul  Kan lige finde linket. 

ja tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.