Vi er ramt! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Clisolka

Øv, det er bare en dårlig mandag herhjemme

Isabella startede jo i vuggestue i torsdags, men har måttet holde hende hjemme i dag - vi har overgivet os til dynerne. Moderen er med på feberen og ondt i halsen.

I går begyndte næsen at løbe... I morges havde hun feber på 38,1 - nu er den på 38,5 og med dårlig mave.

I nat har vi ikke fået sovet så meget. Hun er ekstrem pylret.

Jeg har heldigvis min kæreste hjemme i dag, så han varter os op. Men jeg tænker lidt her, kan det evt. være kindbisserne der er på vej - og samtidigt forkølelsen der er kommet oveni?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Clisolka

Babymor2010 skriver:

Øv, det er bare en dårlig mandag herhjemme

Isabella startede jo i vuggestue i torsdags, men har måttet holde hende hjemme i dag - vi har overgivet os til dynerne. Moderen er med på feberen og ondt i halsen.

I går begyndte næsen at løbe... I morges havde hun feber på 38,1 - nu er den på 38,5 og med dårlig mave.

I nat har vi ikke fået sovet så meget. Hun er ekstrem pylret.

Jeg har heldigvis min kæreste hjemme i dag, så han varter os op. Men jeg tænker lidt her, kan det evt. være kindbisserne der er på vej - og samtidigt forkølelsen der er kommet oveni?

Nogle der har et bud om, om det evt. kan være kindbisserne??

Vi tog hendes feber for ca. 1 time siden, og der var den faldet til 38,1 igen Håber på en noget roligere nat i nat

Anmeld

5. september 2011

Jibbe

Jeg tror bare det er alle de nye bakterier hun bliver udsat for. Det kan da også være tænder e men det er normalt at de bliver syge meget hurtigt efter start i dp/vs. God bedring til jer!

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Jibbe skriver:

Jeg tror bare det er alle de nye bakterier hun bliver udsat for. Det kan da også være tænder e men det er normalt at de bliver syge meget hurtigt efter start i dp/vs. God bedring til jer!

Hihi ja, alle de baktusser.

Jeg synes bare det er lidt for hurtigt hun reagerer på det, men hun var også pylret i fredags, så måske det har været under opsejling - snakkede de lidt om i vuggestuen

Nu faldt hun i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.