bestille tid ved lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Kruse90

Hej Piger.

Eftersom jeg jo er blevet gravid, er jeg i tvivl om jeg skal have bekræftet min graviditet hos lægen snart?
Eller om jeg skal vente til at jeg har været til tryghedsscanning d 22.

Jeg tænker selv at jeg skal vente, men der er også nogle der har sagt at jeg ligeså godt kan få det gjort.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

Hej Piger.

Eftersom jeg jo er blevet gravid, er jeg i tvivl om jeg skal have bekræftet min graviditet hos lægen snart?

Jeg tænker selv at jeg skal vente, men der er også nogle der har sagt at jeg ligeså godt kan få det gjort.

Kram

Du ringer bare ned og siger, at du er gravid Og så får du sikkert de tider, du skal bruge. Lægesekretæren skal nok tage stilling til hvor tidligt/sent du skal derned. Men det er slet ikke sikkert, at de vil bekræfte det Nu om stunder går mange læger bare ud fra, at du ER gravid, når du har testet positiv

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

Frøken J. skriver:

Du ringer bare ned og siger, at du er gravid Og så får du sikkert de tider, du skal bruge. Lægesekretæren skal nok tage stilling til hvor tidligt/sent du skal derned. Men det er slet ikke sikkert, at de vil bekræfte det Nu om stunder går mange læger bare ud fra, at du ER gravid, når du har testet positiv

Men der skal vel tages blodprøver og evt mærkes på mig.
Og laves vandrejournal.
Tænker bare om jeg skal vente med at kontakte dem til efter den 22, når jeg har været til scanning på klinikken
er 7+4 når jeg skal scannes.

Anmeld

5. september 2011

BellaCiinea

Kruse90 skriver:

Hej Piger.

Kram

Ihh så blev det endelig din tur 

Tillykke med det lille liv i mavsen

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Hej Piger.

Kram

Hej søde... Jeg kan ikke se din ticker...

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

IsabellaCiinea skriver:

Ihh så blev det endelig din tur 

Tillykke med det lille liv i mavsen

Tusinde tak

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

ønskebarn74 skriver:

Hej søde... Jeg kan ikke se din ticker...

øhh kan i andre heller ikke se min ticker??

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

Men der skal vel tages blodprøver og evt mærkes på mig.
Og laves vandrejournal.
Tænker bare om jeg skal vente med at kontakte dem til efter den 22, når jeg har været til scanning på klinikken
er 7+4 når jeg skal scannes.

Altså jeg havde min første tid omkring 6. uge, så jeg synes du skal ringe nu Det værste der kan ske er, at du får en tid en uge eller to frem i tiden, og det er jo fint. Synes i hvert fald du skal ringe!

Anmeld

5. september 2011

LISBETH:-)

Jeg har alle gange skulle vente til jeg havde været til tryghedsscanning!

Men ring dog derned og så får du jo bare en tid, når de synes det er passende!

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

Frøken J. skriver:

Altså jeg havde min første tid omkring 6. uge, så jeg synes du skal ringe nu Det værste der kan ske er, at du får en tid en uge eller to frem i tiden, og det er jo fint. Synes i hvert fald du skal ringe!

også selvom jeg har været i behandling.
Jeg tænker bare at jeg måske burde se liv først?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.