Update på ÆO. Helt Vild:)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. september 2011

DreamChild

Så er vi hjemme igen

Da vi kommer ind til lægen og sygeplejersken, får vi afvide af ham, at han ikke kan mindes at have set så mange og flotte æg

Vi fik jo taget 10 æg ud i alt, og ud af dem var 1stk til oplægning og hele 7stk til frys, og det var nogle pragteksemplare sagde de, så vi er helt oppe i skyerne

Testdag er den torsdag d. 15/9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Putomanen

Wauv, hvor er det bare vildt! Kæmpe tillykke med det, det er jo vores alles drøm

Jeg kan godt forstå, at du er helt oppe at flyve...

Anmeld

5. september 2011

Dansker I Holland

DreamChild skriver:

Så er vi hjemme igen

Da vi kommer ind til lægen og sygeplejersken, får vi afvide af ham, at han ikke kan mindes at have set så mange og flotte æg

Vi fik jo taget 10 æg ud i alt, og ud af dem var 1stk til oplægning og hele 7stk til frys, og det var nogle pragteksemplare sagde de, så vi er helt oppe i skyerne

Ihhh hvor lækkert Hvornår skal du så insemineres?

Anmeld

5. september 2011

Kruse90

waw hvor er det flot
Krydser alt hvad jeg kan for at den bliver inde i maven

Anmeld

5. september 2011

DreamChild

Dansker I Holland skriver:

Ihhh hvor lækkert Hvornår skal du så insemineres?

Jeg har lige fået lagt et æg op i dag.  Vi var med i et forsøg med blastocystdyrkning, hvor æggene ligger 6 dage i stedet for 2-3 dage.

Udover det æg jeg fik lagt op, så var der yderligere 7 æg, som var perfekte til frys.

Anmeld

5. september 2011

Dansker I Holland

DreamChild skriver:

Jeg har lige fået lagt et æg op i dag.  Vi var med i et forsøg med blastocystdyrkning, hvor æggene ligger 6 dage i stedet for 2-3 dage.

Udover det æg jeg fik lagt op, så var der yderligere 7 æg, som var perfekte til frys.

Hehe ok jeg kan lige sende dig en masse babystøv smiler.. Håber det fine æg vokser sig stort og stærkt smiler.. Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

5. september 2011

DreamChild

Mange tak, send endelig en masse babystøv

Vi har prøvet i lidt over 2 år.

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

DreamChild skriver:

Så er vi hjemme igen

Testdag er den torsdag d. 15/9

WEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOO søde!!!!!!!!!!

Hvo er det bare skønt!!!!!!!! Godt gået!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. september 2011

Nessie

WOW!!

Super flot, helt fantastisk, håber det lykkes, er spændt på en update om 14 dage

Anmeld

5. september 2011

DreamChild

Hvor er i søde allesammen, og det er fedt at kunne dele det med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.